Gå til innhold

tv 3300kr 40'+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom både elkjøp og lefdal på tirsdag å titta på en slik en.

Det jeg fikk se var elendig bilde, var som å se på en 15 år gammel vhs kassett. Bildet var kornete og hakkete, noen rare striper overalt. Men tvn ved siden av til 4599 var helt strøkent.

Spurte selgerne begge plassene hva dette er for noe? Fikk til svar at sånn er denne tvn, skal du ha en 40" i den prisen da får du slikt bilde.

Diskuterte mye med selger og justerte mye men bildet var fortsatt helt forferdelig..

Han kunne garantere at bildet ikke ble bedre og signalet til tvn var samme som tvn ved siden av.

Ingen av dem hadde heller ikke tvn på lager.

Jeg ble litt småsur, reiste hjem. Rett på nettet og kjøpte 2 stk på nettbutikken til 2990,- pr stk gratis levert til nærmeste postkontor.

Nå i kveld henta jeg tvene. Da dette er julegaver pakka jeg forsiktig ut og kobla den ene opp til canal digital dekoderen, helt fint bilde. Jeg har hårfint bedre bilde på min panasonic 42" til 7000 men bildet på denne var helt fint, ingen hakking, ingen striper som den hos lefdal og elkjøp.. Men med standard settings var den helt fin syntes jeg, er sikkert litt å justere på så alt blir strøkent.

Du får jo også en liten pekepinne ved å lese den ene produktanmeldelsen på komplett.no

Har selv sjekka litt rundtom, søkte etter tvn på google og flere anbefaler denne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...