Thore Raaen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Der elvene møtes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Så flott dette ble Thore, detaljert, fine farger, fine linjer innover i bildet, god komp, ja veldig bra. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Synes Håkon beskriver inntrykket jeg får på en god måte! Hvis jeg skal pirke på noe må det være de litt uheldige graderingene i himmelen. Ellers tipp-topp Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Synes Håkon beskriver inntrykket jeg får på en god måte!Hvis jeg skal pirke på noe må det være de litt uheldige graderingene i himmelen.Ellers tipp-topp Det hadde jeg ikke lagt merke til så takk for det. Må sjekke slikt fremover. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Så flott dette ble Thore, detaljert, fine farger, fine linjer innover i bildet, god komp, ja veldig bra. Takk for det Håkon. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Slike bilder liker jeg-Særlig den gamle brua Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Simpelthen det flotteste billede fra Låtefossen jeg har set - også selvom man egentlig ikke ser særlig meget af Låtefossen her. Det er specielt vanskeligt at få det billede her p.g.a. de fysiske omstændigheder, der er på stedet - så vidt jeg kender det. Flot-flot komposition, dybde og dynamik. Eneste ønske kunne være at kameraet var drejet en anelse mod højre, så man så lidt mere af fossens ene forløb. Uha det var flot. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 - der skulle have stået "drejet kameraet en anelse mod venstre" :-) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Utrolig flott, skikkelig sug innover i bildet... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Villt , vakkert, vått og grått. Glimrende komp i mine øyne. Flott Thore. Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Et vakkert nesten malerisk motiv du har funnet her. Dette falt i smak Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Dette var flott og malerisk ja, likte dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg