Darkbuster Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg et Panasonic Lumix DMC-FZ48EP-K fra komplett.no. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646408#extra Eneste jeg lurer litt på er min. driftstemperaturen som ligger på null grader. Jeg har lyst på et hybridkamera som jeg kan, blant annet, ta med til Nepal i februar, og backpacking senere neste år. Vil det si at kameraet ikke vil fungere under 0 grader? Er det noen andre hybridkameraer dere ellers kan anbefale, som kanskje tåler litt tøffere forhold? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Omtrent alle kameraprodusenter skriver 0 grader, det er for og sikre seg litt mot reklamasjoner. Kameraet tåler fint 10/15 minus, kan hende at skjermen tuller litt og at batteritiden blir sterkt redusert. Det man burde passe på er og ikke ta en kaldt kamera rett inn i varmen, da kan det få kodens innvendig og på sikt kanskje ta skade av det. Legg kameraet i en tett bærepose en halv times tid eller i en bag så det får tid til og akklimatisere seg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Okey, tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå