uze Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (Sorry om dette er feil sted å poste, men er usikker på om dette hører hjemme her eller smart telefon forumet ) Siden jeg fikk meg en XT910, så har en Lapdock 100 vært veldig fristende. Synes det ser ut som et godt alternativ for skole arbeid og vanlig surfing. Problemet er at jeg ikke finner denne lapdocken til salgs noe sted Bortsett fra Motorola sin egen nettside, men jeg har helst lyst til å bestile innenlands. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt meg en lapdock her i Norge? Lenke til kommentar
uze Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 bump, og selger de lapdock 100 i Norge i det hele tatt? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ser ikke slik ut. Motorola generelt sett er omtrent ikke representert i norge. Lenke til kommentar
uze Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Så hvis jeg skal få meg en lapdock, så må jeg få kjøpt fra utlandet? Får vel se litt på det da. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er ikke så galt å bestille fra utlandet. DHL ol. er ofte raskere fra USA enn posten er fra oslo - trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå