princess1 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) . Endret 1. desember 2011 av princess1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror rett og slett ikke at folk vil bruke tid på denne stemmefiksingen din, som jo er en form for juks, vil jeg si. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ...og som ikke har noe med verken skole eller leksehjelp å gjøre Lenke til kommentar
princess1 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror rett og slett ikke at folk vil bruke tid på denne stemmefiksingen din, som jo er en form for juks, vil jeg si. Jeg jukser da ikke når jeg spør folk om stemmer? ...og som ikke har noe med verken skole eller leksehjelp å gjøre Ja sorry jeg vet, skjønner ikke hvordan jeg kan få flyttet dette over til et annet emne? Vet du? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror rett og slett ikke at folk vil bruke tid på denne stemmefiksingen din, som jo er en form for juks, vil jeg si. Jeg jukser da ikke når jeg spør folk om stemmer? Jeg synes det virker som om du ber folk om å stemme på deg uansett hva de tenker og mener, og den type stemmefiksing er fusk i min overbevisning av hva som er rett og vrangt. Lenke til kommentar
princess1 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror rett og slett ikke at folk vil bruke tid på denne stemmefiksingen din, som jo er en form for juks, vil jeg si. Jeg jukser da ikke når jeg spør folk om stemmer? Jeg synes det virker som om du ber folk om å stemme på deg uansett hva de tenker og mener, og den type stemmefiksing er fusk i min overbevisning av hva som er rett og vrangt. Aha, jeg ser den Hvordan sletter man innlegg her inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå