RBW Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Lysten på litt godlyd for ørene? Anbefaling: Her er hodesettene du skal ønske deg Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 og for deg som bare det beste er godt nok http://speakon.no/nor/Hodetelefoner-In-Ear/Headset-med-mic Lenke til kommentar
Concker Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Godlyd og godlyd... finnes utallige bedre headsett på markedet fra bla Sennheiser, AKG, Beyerdynamic +++ som er skikkelig hifi headsett, disse 2 er helt "ok" men vil heller anbefale et mer hifi basert headsett 6 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva med musikkelskeren? 4 Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 hvis du skal ha et headsett til å game så må du bare ha g35 men hvis du skal ha det på bussen er dette bedre: https://prisguiden.no/produkt/koss-red-hot-portapro-97574 jeg personelig likker koss bra. har bra kvalitet. men ikke for de mest kresene ører Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 G35 er sjef ja.. Men vær obs på at dette er et USB headsett, som betyr: * Kan ikke brukes på mp3/mobil * Kan ikke brukes i alle OS.. Jeg tror man ikke får surround på MAC (kan være de har fikset det nå da, men jeg bruker pc, så det er ikke viktig for meg). Ellers er lyden bra, samt du har noen teite, men morsomme lydeffekter. Surroundeffekten fungerer også bra, men pass på den er avslått under musikkavspilling. De er ukomfortable med mindre du justerer de rett og velger riktig pute for hodebunnen.. Før justering kan de føles tunge og du blir gjerne øm i hodet Men det er litt som å sitte seg på sykkelsete igjen etter mange år, skal gjøre litt vondt de første turene. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Anbefaler dette: Beyerdynamic DT 770 Pro . Finnes i 32, 80 og 250 ohm. Endret 1. desember 2011 av chairgame 6 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg ønsket meg et headset som dekket flere bruksområder, og endte med Bose QC15 Som har aktiv støyfjerning, kommer med mikrofon (må ha overgang for å bruke på PC), har svært god lydkvalitet og passform. Koster derimot sådan Lenke til kommentar
thyes Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hm, godt mulig jeg skriver ned Cooler Master Storm Sirus 5.1 på ønskelista! Noen som har erfaringer med dette? Et headset for meg er først og fremst for bruk til gaming, og da er kvaliteten på mikken litt viktig for meg også. Jeg har et Steelseries 5H V2 nå, og det begynner å takke for seg. Mikken er så fucked at jeg må faktisk plastre den til kinnene så folk skal kunne høre meg. Ledningen er en plage uten like, den surrer seg opp uansett hvordan jeg legger fra meg headsettet, utrolig irriterende. Synd, trist og leit, for ellers er lyden i headsettet veldig bra, og det er behagelig å ha på. Anmeldelsen var jo veldig bra, men er det noen som har efraringer med CM Storm Sirus 5.1 ? Lenke til kommentar
redbull97 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 finnes det over gang fra USB til 3,5 mm jack Lenke til kommentar
Avariz Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ønsker meg nok en trådløs for spilling denne gang, 2 meters ledning er ikke så digg, klønete er jeg også :-) Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva med musikkelskeren? til dere har man jo dette http://speakon.no/nor/Hodetelefoner-In-Ear/Headset-aapne/AKG-K-702-referansehodetelefon Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva med musikkelskeren? til dere har man jo dette http://speakon.no/nor/Hodetelefoner-In-Ear/Headset-aapne/AKG-K-702-referansehodetelefon Tja, er ikke så gla i AKGs bøyletype. Men kanskje dette? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 finnes det over gang fra USB til 3,5 mm jack Det krever isåfall en aktiv overgang. Går ikke fra digitalt signal til analogt uten det Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Corsair HS1, et av de beste og billigste headsetta på markedet. Bedre finner du ikke, ikke prøv engang har testet mangfoldige headsett og Corsair HS1 slår de. G35 var dårlig laget, knekker alt for fort, men ok lyd. tar Corsair HS1 over g35 any day. Lenke til kommentar
entername Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kva med Quiet Comfort serien til Bose? Burde virke bra både på LAN og Bussen ettersom dei har elektronisk støydemping. Er naturlegvis berre stereo då so om du meiner det ikkje er godt nokk for å høyre kor folk kjem frå i Battelfeild o.l. so er det jo no go. Har berre lånt eit av ein kompis i en time so eg veit ikkje kor farga lyden er, men det var vertfall ikkje standard KOSS lyd (Ja dei trur alt blir bedre med meir bass. Eg er ikkje einig) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 G35 er fin den, har fungert utmerket hos mine ene kamerat, men svært dårlig for han andre. Det lydprogrammet som gjør at du forvrenger stemmen er kjempeartig Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Uhm, fins det noen bra headsett med såkalt neck band, meg ikke like sånn bøyle ting over hode. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Uhm, fins det noen bra headsett med såkalt neck band, meg ikke like sånn bøyle ting over hode. Det finnes, men jeg har ikke prøvd noen som har vært behagelige. Tror øreplugger er din beste sjangse. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Om man er opptatt av lyd velger man selvsagt bort disse alternativene. Da er det Beyerdynamic DT 770 Pro for 1350,- eller neste steg, HifiMan HE-300 for 1700 kroner. Riktignok er dette hodetelefoner og ikke headset, men likevel. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå