Gå til innhold

HTC Radar får ikke lagt på etter telefonsamtale.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke lagt på etter en telefonsamtale, ikke ved bruk av powerknappen eller via skjermen som er svart.

Når jeg ikke får svar eller får opptatt så må jeg ta ut sim-kortet for å stoppe oppringningen, synes det er upraktisk måte å bruke telefonen.

Jeg har forsøkt med å sette den tilbake til fabrikk innstillingene (hard reset) uten at det har hjulpet.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Skjermen slås av når du legger telefonen mot øret, men skal slås på igjen når du fjerner den. Dersom dette ikke skjer, kan du slå skjermen på ved et kort trykk på on/off-knappen. Virker ikke dette, må det være feil på din telefon. Kontakt utsalgssted eller htc support http://www.htc.com/no/help/

Lenke til kommentar

Problemet dukke opp etter jeg lastet ned en db app på torsdag.

Skjermen har aldri slått seg på etter jeg avslutta en samtale, måtte trykke på Power knappen.

Nå er jo glasset også knust etter en tur fra jakkelomma til gulvet, så da har garantien gått ut av vinduet vil jeg tro. (trodde gorillaglass var sterkere enn så).

Men telefonen har fungert uten problemer selv med det knuste glasset.

Så jeg får ta en ringerunde i morra, først til selger (moobi), om jeg får dette som en garantisak eller ikke. Alternativet er å ringe forsikringsselskapet, spørs hva egenandelen blir om jeg kommer til å benytte meg av forsikringen.

Om ingen av disse blir aktuelle så kjøper jeg meg en ny telefon. Da tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe meg ny Win telefon. Vil ha en telefon som jeg kan synkronisere kalenderen og kontaktene direkte med Outlook uten å måtte gå via Live ID eller G-mail. Med den lille fritiden jeg har så ønsker jeg ikke å måtte bruke tiden min på å lese jobbmail.

Endret av Bjørn Ove
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Vil ha en telefon som jeg kan synkronisere kalenderen og kontaktene direkte med Outlook uten å måtte gå via Live ID eller G-mail.

Du synker vel ikke mobilen med Outlook? Du bruker klientene for e-post på telefonen, og synker direkte mot serverne (Exchange, online, broadpark, hotmail, gmail eller hva du nå har), og da bruker du bare påloggings-ID for de respektive konti. Dette er likt, uavhengig av mobil-OS.

Lenke til kommentar

Jo, jeg synker med Outlook (kalender og kontakter), noe som fungerer helt utmerket med reservetelefonen (en gammel Nokia). Må jeg lese mail på mobilen, så er det enkelt å logge seg på mailserveren og lese der.

I jobben min så kommer det innimellom mail med private og personsensitive opplysninger. Slike opplysninger kan ikke flyte rundt på nettskyen, eller ligge på en server ett eller annet sted ute i verden. Jeg ser heller ikke noe poeng i å ha kontakter, kalender og mail liggende "overalt".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

HTC radar så ut som drømmetelefonen, med lav SAR verdi, gorillaglass, lang batteritid, passe størrelse, solid bygget og win os. Så ser jeg at telefonen IKKE har minnekort (hva tenkte htc på der?), ikke har utskiftbart batteri (tlf må på service når batteriet ryker) og mangler hdmi. Mangel på hdmi er ikke noen krise, men med et ok kamera er det jo kjekt å kunne vise bilder og video på tv. Spesielt tilgjengelig minnet på kun ca. 6,5 Gb gjør den lite fristende. Tilbake til letingen igjen, sannsynligvis, om jeg ikke biter i det sure eplet og velger å klare meg med de begrtensningene den har....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Siden skjermen ble knust vil jo verkstedet hevde at en eventuell feil før skaden skyldes skaden, så svært vanskelig å bevise at den var defekt før fallet. Få den fikset eller kjøp en ny, mange innboforsikringer dekker slike tabber, og hvis den ikke fungerer da så reklamer.

Lenke til kommentar

Jeg er redd at jeg må bite i det sure eple for å får en telefon som kan synkronisere direkte med outlook uten å måtte tulle med nettsky.

Jeg er en erfaring rikere, "ikke kjøp en telefon uten at du har sjekket at den har de funksjonene som er viktige for deg".

Og en erfaring til, det kan være lurt å ha en kløneforsikring på toppen av innboforsikringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...