benjamin84 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Noen som har noen erfaringer med 200-250Gb S-ATA disker? Tenker spesiellt på: Maxtor S-ATA 250GB 7200RPM MaXLine Plus II, 8Mb Cache og Western Digital Caviar 250GB Special Edition 8MB cache WD2500JD (Grunnen til at jeg linker til .co.uk er at jeg skal kjøpe de i England) Hva vil dere anbefale? Alltid bedre å høre brukernes meninger og få igang en liten diskusjon fremfor å lese kalde tester på nettet... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vil tro de er ganske like. Persjonlig ville jeg gått for WD disken pga gode erfrainger med WD BTW. hvor mye er det for et Pund for tida? Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 1 GB = 11.7832 NOK xe.com Universal Currency Converter Jeg tror det vil bli ganske så likt hvem jeg velger, men, er mye penger så vil gjerne høre erfaringer Mest viktig for meg er varmeutvikling, ettersom disken skal stå i et Shuttle kabinett, rett over en Seagate 160Gb S-ATA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå