Gå til innhold

Nissene over skog og hei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sverre ut.

Så jeg Bent i teaseren for morgendagen?

Gidder dere å slutte å spolere hvem som ryker ut? Det er ikke alle her som har fått sett episoden ennå.

Ok, da stopper vi alle diskusjon av serien siden du ikke har fått sett episoden enda. Selvfølgelig tilpasser vi oss til ditt skjema. Vennligst gi oss et hint når du er klar.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Geez... hva er det med folk? Jeg satte samco på Ignorer-listen fordi han trollet så mye, og jeg har vært nært å sette flere folk der. Det tar ikke lang tid, vet dere. Alt jeg ber om er at vi kan diskutere serien uten å komme med åpenbare spoilere. Dere skjønner vel at ikke alle benker seg foran TVen hver gang det er en ny episode av forskjellige grunner?

Lenke til kommentar

Denne tråden trenger en regel. Denne regelen burde i utgangspunktet være veldig enkel, da det letteste man kan gjøre i en sånn situasjon er å la tråden følge seriens ordinære sendeskjema for TV. Har episoden gått på TV, eller for å si det på en annen måte, er klokka passert ca. ca. 20:30, så er det greit å prate om dagens episode.

14. desember kommer vi til å få enda mer utfordringer omkring dette her, da dvd/blu-ray kommer i salg, og det kommer til å være folk her som plutselig ser resten av serien på én dag, og vil spoile.

Klare regler nå. plz.

Å bruke spoilertags er ikke så vanskelig, det er noe alle kan lære seg. Å la vær å gå inn i diskusjonstråden dersom man av diverse grunner må se episoden senere enn den blir sendt på TV, er heller ikke vanskelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er slettes ikke alle som har tid til å sette seg ned foran TVen hver dag kl 20:00, og noen venter på DVDen før de ser serien for å se den når de vil. Må vi holde oss unna tråden bare fordi en idiot ikke forstår at enkelte ting bør stå i spoiler? Hva om jeg spolerer det som skjer i morra, eller hvem som vinner? Sånt er forstyrrende lett å finne ut...

Lenke til kommentar

Det er slettes ikke alle som har tid til å sette seg ned foran TVen hver dag kl 20:00, og noen venter på DVDen før de ser serien for å se den når de vil. Må vi holde oss unna tråden bare fordi en idiot ikke forstår at enkelte ting bør stå i spoiler? Hva om jeg spolerer det som skjer i morra, eller hvem som vinner? Sånt er forstyrrende lett å finne ut...

At du ikke har tid til å sette deg ned foran TVen hver dag kl. 20:00 er ditt og ikke vårt problem. Når det er blitt vist på TV så kan det diskuteres her. Om du spolerer hva som sker i morra eller hvem som vinner er ikke det samme, fordi det har ikke blitt vist på TV enda og skal ikke postes her.

Foreslår at du oppretter en egen tråd for dere som ikke har tid til å sette seg ned foran TVen hver dag kl 20:00.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har funnet deg tid til å se den nyeste episoden, så er det vel bare å holde seg unna tråden inntil du har sett den.

Lenke til kommentar

Hvilke "enkelte ting" er det du da mener bør stå i spoiler? Skal man følge din tankegang, så må man hele tiden ta hensyn til at en eller annen ikke har hatt anledning til å se episoden før. Hvordan skal man klare å få til en diskusjon omkring noe som helst dersom man må regne med at en eller annen person som kanskje ikke har sett første episode enda, leser tråden?

Hvordan kan du forvente at verden skal danse rundt dine behov og tilpasse seg dem?

Du sier at det ikke er alle som har anledning til å se episoden på tv hver dag, og at noen også velger å vente på dvd'en. Ja vel, det forstår jeg meget godt, det gjelder også meg selv, jeg vil ikke alltid ha mulighet til å se episoden når den blir sendt. Men da er det også mitt eget ansvar å ikke gå inn i denne tråden før jeg har fått hentet meg inn igjen på hva som har blitt sendt på TV. Er det virkelig så vanskelig å forstå? :roll:

Endret av Nevnarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette er ganske enkelt: Man trenger ikke sette noe i spoiler etter at episoden er sendt på TVNorge. Dette er normen som gjelder de fleste serietrådene, at spoilertag forbeholdes fremtidige episoder.

Er det vanskelig å akseptere, kan man printe ut et bilde av meg og kaste dartpiler på. Avgjørelsen er tatt :)

Over til saken:

Selv fikk jeg sett de fem første episodene for et par uker siden, da jeg fikk anmelderkopier, så gleder meg til tirsdag hvor det blir noe nytt. Har håp om at det blir litt nyere sprell, også fra de nye karakterene som ikke helt har fått anledning til å skinne enda :)
Lenke til kommentar

Tror muligens han dere julekalender fyren vinner i år. Ser for meg at han blir nødt til å kansellere julekvelden med han 92åringen eller noe sånt for å være med i finalen. Eller så blir det kanskje en som ingen aner at skulle vinne, f.eks. dattera til han gale faren...

Lenke til kommentar

Tror muligens han dere julekalender fyren vinner i år. Ser for meg at han blir nødt til å kansellere julekvelden med han 92åringen eller noe sånt for å være med i finalen. Eller så blir det kanskje en som ingen aner at skulle vinne, f.eks. dattera til han gale faren...

Hun er ute av ekspedisjonen.

Jeg håper Timothy vinner i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...