Choekaas Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 SPOILERE FOR 2. DESEMBER!:: 2. Desember Artig twist i dag på episoden med Andreas og datteren hans. Typisk at han er tannlege og går på rulleski. Og Asbjørn er som et koselig barn. "Det skulle være en stor prikk her, men jeg ser ingen stor prikk" eller noe i den duren. Det er moro at de viser flere scener med gamle karakterer og deres kjennetegn, slik som Synne, Bodil osv. Også er det fint med de nye karakterene. Ser ut som noen av de begynner å profilere seg, men regner med at de som ikke har gjort noe blir stemt ut nå den første uka. Men likevel, så kunne de overraske oss med å stemme ut en karakter vi allerede kjenner. Det følte jeg allerede i går da Bent Leikvoll delte ut presanger. Men det ser ut som denne kalenderen går for en god start. Og latterlig tragisk nisse-utfordring, men elsker hvordan denne blir tatt så seriøst. Hoppe opp for å treffe høyest på veggen med en skje med grøt. Må si den har fremdeles denne "Åååh, jeg har lyst til å åpne neste luke"-delen av en kalenderen, som er essensielt. Jeg tror jeg dropper å kjøpe DVD-en med det første og følger med på kalenderen luke for luke, helt fram til Julaften. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Episoden er vist, ikke nødvendig med spoilervarsel. Dvden gis ut 14/12 http://cdon.no/film/nissene_-_over_skog_og_hei_(2_disc)-15704195 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er det bare meg, eller var dagens reprise av 1. episode annerledes enn den som ble sendt i går? o.O Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Synes egentlig at det er ganske teit at episodene er så korte. Kunne da vært en liten halvtime eller noe. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Synes egentlig at det er ganske teit at episodene er så korte. Kunne da vært en liten halvtime eller noe. De aller fleste julekalendere er slik Ikke noen overraskelse akkurat. Endret 2. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
skyskraper Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Er det bare meg, eller var dagens reprise av 1. episode annerledes enn den som ble sendt i går? o.O Er nok ikke bare deg, reprisen var mye kortere enn det som ble vist igår.. Forøvrig enig i at episodene kunne vært en liten halvtime! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 The julekalender var ikke så kort. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har allerede sett episode 3. Kan sees på nettsiden dems: http://webtv.tvnorge...neoverskogoghei Synes også 10 minutter blir litt lite Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 The julekalender var ikke så kort. Mange av episodene i The Julekalender er på 7-8 minutter. Det vet jeg fordi jeg har alle episodene på PCen og spiller av en hver dag, hvert år 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Føltes nok bare litt lengre når mange av oss var i våres yngre dager Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Gjør du? koselig. Men jeg trodde seriøst at alle episodene der var på en liten halvtime eller noe. Er du helt sikker på at du har ekte episoder? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg ble så glad når jeg hørte at dette skulle lages! Og det innfrir til de grader! Husker for den gangen det gikk for første gang, var 6år elns.. Ble så skremt når jeg så det. Mamma og Pappa lo hele tiden uten at jeg skjønte bæra. Så det igjen når jeg var 9 år ca, og jeg trodde der var den reality serien.. Men når jeg så alle episodene i fjor så skjønte jeg humoren. Har ønsket meg filmen som viser alle episodene av Nissene På Låven.... Dette er kvalitet! Noe annet en blåfjell som søstra niiglaner! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Gjør du? koselig. Men jeg trodde seriøst at alle episodene der var på en liten halvtime eller noe. Er du helt sikker på at du har ekte episoder? Se selv Og ja, det er DVD-rips så det er 100% "ekte" (klikk på bildet) Endret 2. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noe jeg har tenkt over... Asbjørn gjorde det jo svært bra i Nissene på låven, og han hadde jo også kalendersnutten på slutten av hver episode. Den snutten finner vi i årets variant også, så det er ikke å utelukke at han kan gjøre det meget sterkt også i år. Han er også en sånn personlighet man ikke kan unngå å bli glad i, så jeg tror han holder nesten helt i mål, om ikke bedre. 1 Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Noe jeg har tenkt over... Asbjørn gjorde det jo svært bra i Nissene på låven, og han hadde jo også kalendersnutten på slutten av hver episode. Den snutten finner vi i årets variant også, så det er ikke å utelukke at han kan gjøre det meget sterkt også i år. Du verden, du må være den eneste her i landet som er smart nok til å ha tenkt den tanken! Sarkasme slutt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Shit! Jeg glemte selvfølgelig at jeg ikke har lov til å tenke noe som noen andre har tenkt før meg, og det kommer jo ubeleilig på nå, for jeg hadde så lyst til å tenke at du er en uoriginal kødd. Sucks to be me... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Noen som vil ta opp episodene og ytube dem? plx Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Shit! Jeg glemte selvfølgelig at jeg ikke har lov til å tenke noe som noen andre har tenkt før meg, og det kommer jo ubeleilig på nå, for jeg hadde så lyst til å tenke at du er en uoriginal kødd. Sucks to be me... Nåja, synes du gjorde et vel litt stort nummer ut av noe så fullstendig opplagt. Grunnet julekalendergreiene i slutten av episodene visste alle at Asbjørn kom til å være med hele veien for ti år siden, og alle vet det nå også. Omtrent like opplagt som at Bent kommer inn igjen, at det blir rasistiske gnisninger mellom Bodil og Ernst-Øyvind, at Timothy briljerer med grisete vitser, at Rhino får uforskyldte hår-referanser på sin bekostning, at Steven vil skade seg med jevne mellomrom og at Svein nok en gang får juling av Tom. Endret 3. desember 2011 av Leiferen Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Noen som vil ta opp episodene og ytube dem? plx Til info Månedsabonnement på TvNorge koster kun 79,- http://webtv.tvnorge.no/main.aspx?content=1670572915713 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Faen dem er kjipe. Alle andre kanaler er jo gratis. Jeg betaler ikke for nett tv hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå