knosemjau Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk en rapport som er noe tull. 503 + 0 + 0 + 0 får de til å bli noe i underkant av 4 millioner... Hva er en "threat" i AVG sin verden?? Blir litt sint av sånt, svigermor ringte meg jo med en gang hun fikk sin "rapport" og var livredd. Pah! Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg sluttet å bruke AVG for en god stund siden, så kan ikke si at jeg har satt meg nevneverdig inn i rapportprosedyrene deres. I og med at antall trusler er høyere enn antall søkte filer på maskinen din, kan mye tyde på at AVG prøver å pynte på rapporten ved å vise hvor mange kjente trusler de har i sin database og som du da er automatisk beskyttet mot. En ren oversettelse ville tross alt vært: "Antall trusler beskyttet mot". Det kan altså tolkes i den retning av at du er beskyttet mot 4 million kjente virus og diverse annen snacks, ikke nødvendigvis at du faktisk har blitt utsatt for dem. Det er i hvert fall slik jeg ser på saken. Kan ta feil, selvsagt Endret 1. desember 2011 av TripleRainbow Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Derp. "Total threats protected against" er størelsen på databasen. Se på "Suspicious processes monitored", "Suspicious transmissions blocked", "Spyware healed", "Infections healed" alle viser 0 som betyr at AVG fant ingen ting. Uansett AVG er crap, avinnstaler og innstaler http://windows.microsoft.com/en-US/windows/products/security-essentials Endret 1. desember 2011 av LNF Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Det er jo uansett villedende og komme med det potensielle antallet ulemper i en slik oppsummering... Skal prøve om Essentials fungerer på XP da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå