cyc Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hallo. Noen som har erfaringer med dette nettstedet? Jeg ser de selger Dreambox til 3499 og dette er det billigste jeg noengang har sett en Dreambox. Noen som har handlet der noengang? CyC Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det der var veldig billig! Det klør i fingrene etter å bestille Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 de er helt greie, har bestilt derfra før, dog ikke så dyre ting, men virker da som en seriøs bedrift. tenk deg om 7 ganger før du kjøper dreambox nå, dumt tidspunkt Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 de er helt greie, har bestilt derfra før, dog ikke så dyre ting, men virker da som en seriøs bedrift. tenk deg om 7 ganger før du kjøper dreambox nå, dumt tidspunkt Hvorfor? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 det er en del nye ting som er på trappene, risikerer å ha dreamboxen i kun noen måneder før den blir ubrukelig, dessuten har den på nåværende tidspunkt svært lite tilfredstillende programvare, og det har stått nesten helt stille i utviklingen av det siden boxen kom på markedet. hvis dere søker litt på nett finner dere kanskje ut litt mer av hva jeg mener, kan ikke gå mer inn på det her på dette forumet. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har handlet på Smartcard.tv en gang før, og jeg har bare positivt og si om det. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Trekker opp denne tråden igjen... Noen som har bestilt dreambox fra denne butikken? Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Sjekk ut www.skjaakdata.no når det gjelder alternativer her. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Fant ikke Dreambox der... Erfaringer med denne butikken da? Blir alltid så skeptisk når jeg ser webshoper med så jalla websider. Ikke at det nødvendigvis betyr noe, men det gir et dårlig inntrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå