stianfoldnes Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hei! Jeg har en internet kabel lagt åpent på vegg, har dere noe tips til hvordan jeg kan dekke dette? har bygd det rommet om til et papegøye bur/voliere, og for å hindre at de gnager i stykker kabelen trenger jeg noe og dekke dem med Noe tips? helst billigst mulig (Beklager om jeg poster i feil Kategori, vennligst flytt posten da) Endret 1. desember 2011 av stianfoldnes Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg bruker http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164031297 Men nå har du jo festet den. Legg ved et bilde så blir det lettere. Lenke til kommentar
stianfoldnes Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Den ligger helt vanlig over listen på bakken, ferdig klamra ja Edit: Papegøyene gnager seg lett igjennom plasten regner jeg med Endret 1. desember 2011 av stianfoldnes Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Skal hele rommet være et bur? Da ville jeg ha kjøpt meg sponplater og sirkelsaget de 45grader på begge sider og satt dem skrått over lista og malt den i veggens farve eller satt noe annet inntil veggen der. Lenke til kommentar
stianfoldnes Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Fant et bildet her: Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Metall-halvbue som man bruker på utsiden av et hus på kabler, men den er vel lagt ned på lista nå. Jeg er tom for ideer som ser fine ut. Lenke til kommentar
stianfoldnes Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Takk for ideene!, hvor får du kjøpt sånn Metall-halvbue? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Her, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå