HamiltonII Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er litt fyllesyk,det regner ute å jeg lurer på å tusle til byen å kjøpe inn ett nytt spill. Noe å anbefale? husk å ta i betraktning tilstanden min,altså vil ikke et FPS være noe videre for meg i dag.... 8) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ta en tur innom www.123spill.com. Der har de spill for alle sinnstemninger Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Settlers 3 el. 4. Evt. det nyeste Cultures spillet. Vet ikke om noe bedre å spille når man er fyllesyk... Athelas Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Settlers 3 el. 4. Evt. det nyeste Cultures spillet. Vet ikke om noe bedre å spille når man er fyllesyk... Athelas Settlers 2 er det beste spillet i den serien. Har 3 og 4 - men Settlers 2 ligger på den gamle pcen, dette spillet er mye bedre enn 3'en og 4'en tilsammen! :wink: 8) Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Cm4 Lite stress.. Tar lang tid, og gir masser av muligheter til junkfood og cola mellom kampene 8) Tro meg!!! Jeg snakker av erfaring :wink: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Synes GTA Vice City ville passet bra. Er avslappende og moro å bare cruise rundt i solnedgangen på en harley eller ta en tur med helikopteret eller flyet 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ikke at jeg noensinne har hatt eller kommer til å ha hangover, men jeg innbiller meg at Transport Tycoon duger bra til sånt noe... Får kul musikk med på kjøpet... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ikke at jeg noensinne har hatt eller kommer til å ha hangover, men jeg innbiller meg at Transport Tycoon duger bra til sånt noe... Får kul musikk med på kjøpet... Må si meg enig der altså Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hva med gode men gamle Capitalism/Plus og Constructor? slår fort ihjel mange timer med det...man blir liksom aldri ferdig. Kan sitte dagesvis med akkurat det tempoet som passer meg best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå