Gå til innhold

BK: I alle retninger.

Anbefalte innlegg

I alle retninger.

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Det røde blant mosen,kom over en tue der det var mye av dei.

Bilde tatt med 3 eksponeringer mens solen var igjenom en liten stund i dag.

Likte selv godt tonen/glansen og fargene i bilde.

Til min store overaskelse fikk eg D90 tilbake bare noen timer etter eg hadde lagt ut bilde i går.Dei hadde vist prioritert det siden det nettopp hadde vert inne tidligere, og ikke komt tilbake helt ok.

Evalueringsnivå Tips:

Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Framstår med fine farger og en fin glød! Ved første øyekast virket det alftor uskarpt, men sett via linken er skarpheten akseptabel! Vanskelig å bedømme ellers, men greit nok spør du meg. God 3'er! :) Fint at D90'en er tilbake da! ;)

Takk for tilbakemelding.

Særegen farvesammensætning af grøn og brun. Fint nok at dit kamera er tilbage, så kan du komme ud og undersøge mikroverdenen med dit eget kamera.

Takk for tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar

Fine kontraster du her fanget her Tor. :) Er bilde tatt med macrolinse? Hvis du har en sik linse ville jeg senket kamera nesten vannrett ned på mosen og tatt et utsnitt slik at de røde spirene stikker opp mellom det grønne. Gjør et forsøk. Spennende! :)

Takker for tilbakemelding.

Har ikke makrolinse,men bruker enkeltfokus og om eg har forstått det rett kan en stile ned på hvor stor den skal være,ellers stiler eg opp kamera til den nærgrensen som står,klart eg prøver som du skriver,synest det er noe av det som er kjekt på digit med litt prøving etter tilbakemeldinger.

Ellers synest eg makro gir meg mye og en får se ting som en ellers ikke ser,har prøvd meg på den/dei soppene som du hadde bilde inne av i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...