Gå til innhold

Hjelp til bærbar 13" eller 14" under kr.5.000,- bra batteri og..


Anbefalte innlegg

så bra specs som mulig. Skal brukes på reise, og til kontorprogrammer, surfing og litt photoshop-bruk (ekstern skjerm, har hjemme). Spilling er ikke spesielt viktig. Bør ikke veie mye over 2kg.

 

Sliter med å finne god nok info om bl.a. batteri-levetid på de fleste bærbare, så har problemer med å velge maskin.

 

Noen som har forslag til beste kjøp ut fra gitte kriterier? Takknemlig for eventuelle svar.

Endret av Eyefitness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på hjelp til dette. Skal bli julegave til min kjære. Hun spiller ikke dataspill, men ønsker å ha med maskin på ferier og trenger en maskin som holder lenge før den går tom for strøm,samt bør være ok til Office-programmer og litt lett fotoredigering m.m.

 

Jeg lurer på om Asus U31 SD er det beste valget innenfor prisrammen, eller om det er annet som er vel så bra til samme pris og behov.

Lenke til kommentar

Håper på hjelp til dette. Skal bli julegave til min kjære. Hun spiller ikke dataspill, men ønsker å ha med maskin på ferier og trenger en maskin som holder lenge før den går tom for strøm,samt bør være ok til Office-programmer og litt lett fotoredigering m.m.

 

Jeg lurer på om Asus U31 SD er det beste valget innenfor prisrammen, eller om det er annet som er vel så bra til samme pris og behov.

 

Har selv U31SD, funker fint til de oppgavene du nevnte ovenfor og den har veldig bra batteritid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...