tommy_sn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hei Noen som har en god app som måler mengden datatrafikk over 3g riktig? Lenke til kommentar
Ares Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 har ikke testa den da jeg har android, og bruker 3G Watchdog! Men regner med at denneskal funke veldig bra til det du trenger den til! Eneste denne ikke gjør er å skru av dataconnection med en gang du har nådd grensen du har satt opp! Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Måler ikke den orginale det bra nok da ? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Innstillinger -> Generelt -> Bruk -> Mobilbruk. Der kan du skjekke hvor mye mobildata (3G)du har brukt. Har ikke tatt i bruk iPhonen min helt enda, men jeg tror du må nullstille den for hver måned for å skjekke hvor mye du har brukt tilsammen den måneden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har du Telenor? Da kan du sjekke på telenormobil.no/mswap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå