UkePlan Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg har et spørsmål jeg virkelig kunne trenge svar på Hvilke alkoholer finner du på etiketten til ulike produkter på et kjøkken og bad ? Altså, hvilke typer alkoholer er det på et kjøkken og bad? Endret 1. desember 2011 av UkePlan Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hos meg tror jeg kun etterbarberingsvann og parfymen inneholder en eller annen form for alkohol. Og det er vel etanol, kan jeg tenke meg. På kjøkkenet tror jeg ikke det finnes alkohol hos meg annet enn rødspritflaska blant "vaskemidlene", og det er i hvert fall etanol. Lenke til kommentar
UkePlan Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 <3-takk Noen som har noe mer? Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 På kjøkken Gjær, eller jest(er) er ein viktig ingrediens i til dømes brødbaking og bollebaking for at desse skal heve seg og bli luftige. Tilset ein gjær til saft bær, frukt eller rotgrønsaker utviklar det seg alkohol og resultatet blir vin eller sats til spritproduksjon. Om ein tilset gjær til vatn, humle og malt blir resultatet øl. http://nn.wikipedia.org/wiki/Gj%C3%A6r Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Matvin, matfarge, essenser. Endret 1. desember 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå