leorat Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg trenger tips til julegave til mor og far! Jeg har allerede kjøpt en parfyme til moren min, på 400 kr! jeg tenker at jeg gir rundt 1000 kr til begge! Til pappa har jeg ikke kjøpt noe ennå, og er derfor åpent for det meste! PS: verken min mor eller far er stor tilhenger av alkohol, så vennligst ikke foreslå noe i den gården Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sånn kapsel-kaffemaskin, sikkert populært Lenke til kommentar
leorat Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Der har de det meste, så tror ikke det blir populært Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ipod docking (hvis de har ipod) evt et lite billig anlegg gavekort kom ikke på mer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Stort lerretbilde fra japanphoto med bilde av ''unga'' deres Koster rundt 400 kr for ett lerret av en god, stor størrelse. Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Mye fint på Kondomeriet.no! 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hva med noe verktøy til far? Noe med bra kvalitet når du skal opp i 1000,- Lenke til kommentar
leorat Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Der ligger det nok noe, kan finne mye bra verktøy for 1000 lappen! jeg får undersøke hva han har, før jeg drar på handletur! Lenke til kommentar
BigDeepThoughts Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Billetter er også fine gaver! Du kan jo sjekke ut om noen kommende konserter er aktuelle for foreldrene dine. Pappa og kjæresten får billetter til Bruce Springsteen i år Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Gi dem en opplevelse, ikke bare gi dem noe for å gi dem noe. Tur på show, theater eller lignende er alltid en suksess. Ingen bli spesielt glade for å få en fisk som synger Elvis som du kjøpte bare for å kjøpe noe... Lenke til kommentar
saushessy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Men også lidt risikabelt Jeg har flottet mig og inviteret hende med til New York her i foråret.. London er no-go, for så er hun tvunget til at kede sig i 2x45 min., så den bliver med drengene Nå, forresten jeg er helt ny her, så hej Gunners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå