LysDiode Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hei! Nå som min gamle Galaxy Spica er blitt ubrukelig grunnet lagg (laget siden dag 1, vel å merke), er det på tide med ny telefon. Har lest en del av testene til amobil, men klarer ikke helt å bestemme meg. Er så utrolig mye forskjellig, og spørsmål som "hva er best av en telefon med 5 på terningen som er 1 år gammel, enn en telefon med 4 på terningen som er 1 mnd gammel?" dukker opp. Den må ha Android og koste rundt 3000. Jeg gir blanke f i hvor bra kamera og videoopptak det er, det er som regel ganske dårlig uansett Bør helst ikke være for stor. Når det begynner å bli så stort som Galaxy S2, begynner det å bli litt i største laget (men for all del, kom med forslag). Greit med god skjerm, men krever ikke HD oppløsning. Har spesielt ett krav: jeg tåler ikke lagg. Lagg på en smartphone er det verste som finnes, og jeg hater det mer enn noe annet i hele verden Jeg har ikke planer om å se 1080p HD filmer uten å konvertere dem først, har ikke så høye krav, men det bør ikke lagge i menyer, applikasjoner (og evt. spill). Utenom det liker jeg Samsung sitt grensesnitt ganske godt, men er åpen for å prøve teknologi som HTC Sense osv. På forhånd takk for alle forslag! Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Skaff et tele2 abonnement og kjøp samsung galaxy s2 på siba.no med forlenging for 239,- per mnd. 2869,- + frakt og kostnaden for tele2 abonnement. Telefonen er ulåst. Bedre telefon får du ikke idag uansett pris. edit: glemte å nevne hvor Endret 1. desember 2011 av Looptop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå