Gå til innhold

JPEG til vektor. Logo for Grimstad Grizzlies


Gjest Slettet+135413

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+135413

Hei

 

Vi er et Lacrosselag fra Grimstad som har fått et utkast til logoen vår fra en som kan tegne.

Uheldigvis er denne i veldig lav oppløsning og selvfølgelig ikke vektor.

Har prøvd diverse på egenhånd i Photoshop, men jeg har aldri gjort det før og resultatet ble nokså dårlig.

Hvis noen ser på dette som en gøy oppgave å bryne seg på vil vi være veldig takknemlige. Som takk vil du kunne si at du designet logoen til det som kommer til å bli det beste Lacrosselaget i Norge!

 

For meg virker dette som en stor oppgave og om du ikke er interessert i å vie litt av kvelden din til dette er jeg også veldig interessert i råd og tips. Har prøvd med lasso tool og pen tool i Photoshop, men jeg har egentlig aldri tegnet i Photoshop før. (Er det bedre å bruke Illustrator? )

 

Neste steg for oss blir å få det utført av en proff mot betaling, men vi er et studentlag så...

 

Vedlagt er filen som JPEG.

 

Setter pris på alt av tilbakemeldinger.

Hilsen Grimstad Grizzlies!

post-235688-0-54976200-1322755559_thumb.jpg

Endret av Slettet+135413
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Vi er et Lacrosselag fra Grimstad som har fått et utkast til logoen vår fra en som kan tegne.

Uheldigvis er denne i veldig lav oppløsning og selvfølgelig ikke vektor.

Hvorfor ikke bare kontakte han som laget det igjen og be om en større versjon da? Og evnt i vektor-format? Hvis han laget det selv har han garantert ikke laget det så smått...

Synes nok egentlig det ligner veldig på clipart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...