Gjest Slettet+135413 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hei Vi er et Lacrosselag fra Grimstad som har fått et utkast til logoen vår fra en som kan tegne. Uheldigvis er denne i veldig lav oppløsning og selvfølgelig ikke vektor. Har prøvd diverse på egenhånd i Photoshop, men jeg har aldri gjort det før og resultatet ble nokså dårlig. Hvis noen ser på dette som en gøy oppgave å bryne seg på vil vi være veldig takknemlige. Som takk vil du kunne si at du designet logoen til det som kommer til å bli det beste Lacrosselaget i Norge! For meg virker dette som en stor oppgave og om du ikke er interessert i å vie litt av kvelden din til dette er jeg også veldig interessert i råd og tips. Har prøvd med lasso tool og pen tool i Photoshop, men jeg har egentlig aldri tegnet i Photoshop før. (Er det bedre å bruke Illustrator? ) Neste steg for oss blir å få det utført av en proff mot betaling, men vi er et studentlag så... Vedlagt er filen som JPEG. Setter pris på alt av tilbakemeldinger. Hilsen Grimstad Grizzlies! Endret 1. desember 2011 av Slettet+135413 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du kan bruke livetrace i illustrator, hvis du ikke vet hvordan det gjøres kan jeg gjøre det for dere! bare send meg PM Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hei Vi er et Lacrosselag fra Grimstad som har fått et utkast til logoen vår fra en som kan tegne. Uheldigvis er denne i veldig lav oppløsning og selvfølgelig ikke vektor. Hvorfor ikke bare kontakte han som laget det igjen og be om en større versjon da? Og evnt i vektor-format? Hvis han laget det selv har han garantert ikke laget det så smått...Synes nok egentlig det ligner veldig på clipart? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+135413 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det ble tegnet for hånd, tror jeg. Men vi har fått hjelp så denne tråden er egentlig løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå