skauen90 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 God kveld! Planlegger å kjøpe meg en ny bærbar pc. Det kravet jeg setter til pcen er å kunne dra Skyrim. Prismessig så er en pc fra 8000-10000 kr det jeg er ute etter. (evt om dere har noen særs gode kandidater som ligger over så er det intressant) Batteri/størelse/utseende spiller ikke så stor rolle, det er hovedsakelig ytelse jeg er ute etter. Jeg har lite kompetanse på området så altfor kompliserte løsninger ønsker jeg å unngå. Håper noen har annledning og tid til å linke meg noen gode alternativer:) Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Til under 10.000 er G73SX (17") eller G53SX (15") de beste alternativene. Laptopen har et GTX 560-kort, og kjører Skyrim på high med 1366x768-oppløsning. Se forrøvrig den guiden her: http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html Billigste bærbare som drar Skyrim på max blir Multicom Kunshan P150 (rundt 13.600,- + evt mer HD-plass) Billigste 17 tommer som drar Skyrim på max blir sannsynligvis denne (litt mer usikker her) Samsung 700G7A (rundt 15.000) Endret 1. desember 2011 av Geirern Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 hva med denne Asus PCen ? Lenke til kommentar
skauen90 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Hjertlig takk for svar! Setter pris på det! Skal gruble litt over de før jeg tar en avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå