ThisIsMe Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Vurderer å kjøpe en stasjonær pc da jeg bare har en bærebar og den ikke driver spill noe bra. har sett litt på komplett.no og fant PC i deler. er noen av de grei nok til gaming? http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10643 helst billigst mulig da jeg ikke har akkurat så mye penger. trenger ikke topp kvalitet. hvis noen vil komme med tips om hvilke komponenter jeg kan kjøpe og sette sammen selv så bare kom med til. tenker å sette sammen pcen selv så må finne ut om jeg kjøper bare komponentene eller kjøpe ferdiglaget byggesett Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 ikke bestill fra komplett de er unødvendig dyre. og du må nesten ha et budsjett for ca 6000 uten skjerm får du en veldig bra pc Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du kan jo se på Runes of Dublon ? Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 noen som har et bra oppsett til selvbygging? budsjett maks! 10k Lenke til kommentar
Xenon69 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1007375&su=A21EDAC8-6949-42B1-B7A2-95C088208DBA Her er i alle fall noe. Kan bytte ut 6970 mot 570, de er ca like gode. Hviss jeg hadde vært deg ville jeg venta til neste år, da de nye skjermkortene kommer ut : ) Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 tenkte jeg skulle kjøpe etter jul for da har jeg mest sannsynlig mer penger. når kommer de nye skjermkortene ut da? i januar? eller senere? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 tenkte jeg skulle kjøpe etter jul for da har jeg mest sannsynlig mer penger. når kommer de nye skjermkortene ut da? i januar? eller senere? hvis jeg ikke tar helt feil så kommer de kommer på CES (2. jan til 8. jan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå