Espen Ørud Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Skjåholmen Finnmark Norway Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Fint komponeret landskabsbillede med stor dybde. Gode efterårs/vinterfarver og lys. Dejlige nuancer på himlen. Containerne nederst til højre i billedet kunne klones væk. Rammen er noget dominerende i mine øjne. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Javisst er det vakkert, lyset er helt fortreffelig. Komposisjonen er god. Kort og godt: Et vakkert landskapsfoto. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Pent bilde med gode fargetoner og bra dybdeskarphet. Liker ikke denslags innramming, men svart bakgrunn gjør seg absolutt til dette bildet (og det kan jeg jo legge til selv sånn for syns skyld).. 4'er! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Flotte farger, særlig himmelen. Ser noen røde striper i hellinga til venstre, lurer på hva det er ..? Smak og behag, men jeg liker sånne rammer... Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Flott naturfoto. Nydelige farger og kompet sitter fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg