RBW Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 AMDs kommende mellomklasse-APU, med andregenerasjons Bulldozer. Trinity får produksjonsstart i mars Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 PLEASE ikke bli FM2, med mindre FM2 er kompatibel med FM1, vil bygge PC med FM1 snart, skal ha A8-3850 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Accelerated Processing Unit - kan lese her : http://www.amd.com/us/products/technologies/fusion/Pages/fusion.aspx Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dessverre, Lauen. Sokkelen skal vist oppdateres fra FM1 til FM2. Det blir spennende å se hvordan oppgraderingen til bulldozer-kjerner vil gå i denne serien. Jeg ser for meg at versjonene for rimelige bærbare PCer blir mest interressante for oss som leser her. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Kjernen har fått kodenavnet Piledriver, og skal ha rundt 20 prosent høyere ytelse enn Husky-kjernen som vi finner i Llano. Så med andre ord fra -5% til 5% som første generasjons Bulldozer viste over Phenom... Lenke til kommentar
Mellumen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Virker morsomt! Vurderer nå sterkt å bygge med en pc i mars:D Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror fusion blir bare mere og mere fantstisk jo mere det krympes Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mulig jeg venter med ny HTPC til dette da. Tenkte på A8-3850 til min neste mediarigg, men om 3D-ytelsen økes enda mer, så kan jeg bruke den til lett spilling med enda nyere spill enn ting fra før sånn ca. 2008. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kjernen har fått kodenavnet Piledriver, og skal ha rundt 20 prosent høyere ytelse enn Husky-kjernen som vi finner i Llano.Så med andre ord fra -5% til 5% som første generasjons Bulldozer viste over Phenom... Tvilsomt. Det høres ut som at det er snakk om to moduler her, noe som betyr tregere enn firekjerners Phenom 2. De får sikkert ganske høy klokkefrekvens da, og med ny GPU så kan dette bli en attraktiv pakke allikevel. Det begynner å bli saftig frekvens på minnet, som betyr at GPU`en kan fòres godt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Nydelige produkter og er her og nedover jeg ser for meg AMDs domene fremover. Samt energieffektive parallelliseringsservere. Endret 2. desember 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå