58302041230 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hei. Skal kjøpe ny mobiltelefon. Har mest lyst på HTC Incredible S, men Sony Ericsson sin Arc virker veldig fristende med større skjerm og bedre kamera. Har egentlig lovet meg selv å aldri kjøpe Sony Ericsson igjen fordi de ikke vil oppdatere min X10 Mini, men de har vel bedret seg nå? (vet om rooting, har bare ikke giddet) Vil Incredible S få 4.0? Incredible S koster 2587 og Arc koster 2549 sånn btw... Hvilken ville dere valgt? HTC Incredible S eller Sony Ericsson Arc? Arc: http://nettbutikk.telenor.no//ProductDetail.aspx?vareid=ARCTELENOR.NOBUN&varekategoriid=mobiltelefoner3&varekat=MOBIL&aboId=1664 Incredible S: http://nettbutikk.telenor.no//ProductDetail.aspx?vareid=INCRSBTELENOR.NOQ211&varekategoriid=mobiltelefoner3&varekat=MOBIL&aboId=1664 Endret 1. desember 2011 av tortef Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Arc vil få en oppdatering til 4.0. Det er bra at Sony Ericsson har skjerpa seg. Når blir imidlertid disse selskapene å splitte seg, så da tipper jeg Sony blir å ha supportansvaret. Ta også en titt på Arc S, med raskere prosessor. Jeg har selv en Incredible S, og er fornøyd med den. Jeg satt i akkurat samme knipe, men valgte denne pga. HTC Sense. Det er usikkert om denne vil få Android 4.0. Jeg er i dag sikker på at jeg gjorde den rette valget for min del. Jeg setter brukervennlighet foran kamera og litt større skjerm. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg har en Arc og er super fornøyd med den Hadde X10i før og må innrømme at SE sleit med den, men de har skjerpet seg nu og Arc har fått flere oppdateringer siden den ble lansert Veit ingenting om Incredible S jeg, så kan ikke si noe om den Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Har du kjøpt deg ny telefon? :-) Endret 23. desember 2011 av martin9 Lenke til kommentar
58302041230 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Nei, men jeg har egentlig bestemt meg for å kjøpe en Galaxy S2 for 3000 kroner på siba.no. Virker som et bedre kjøp, synest jeg da Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Det høres fornuftig ut! Ikke mye dyrere, men mest sannsynlig mye mer for pengene. Den vil også få Android 4.0. Lykke til med ny tlf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå