Gå til innhold

[Løst] Koble opp PS3 på Sony TV, virker ikke?

black_sheep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3-en har sikkert stilt seg på scart-utgangen og sender ikke bilde ut hdmi-en. Prøv med en scart-kabel og en hdmi-kabel samtidig og ha først inputten på scart, så endrer du til hdmi-utgangen på ps3-en for å så skifte til hdmi inputten på tv-en og godta endringen på ps3en.

Lenke til kommentar

PS3-en har sikkert stilt seg på scart-utgangen og sender ikke bilde ut hdmi-en. Prøv med en scart-kabel og en hdmi-kabel samtidig og ha først inputten på scart, så endrer du til hdmi-utgangen på ps3-en for å så skifte til hdmi inputten på tv-en og godta endringen på ps3en.

Skulle ønske du ikke svarte det. For den kabelen ligger 23 mil unna. Må vel ha PS3-scarten så vidt jeg vet?

Men takk :) Det er vel eneste som kan ha skjedd, eller kan det være andre muligheter? Så får stikke ut å kjøpe en ny, eller låne et sted. Jeg SKAL spille når jeg er syk!

Lenke til kommentar

Eller skru av PS3, start den opp ved å trykke på power-knappen på enheten og hold den inne til den piper. da skal outputen nullstille seg.

Lenke til kommentar

Når den står på eller når den er avskrudd? Får pipelyden etter drøye 2 sekunder, og da skrur den seg bare av. (holder knappen på maskinen inne - ikke på kontroll?)

edit: glem det.. Nå kom det her! Takk o' takk :D

edit2: jeg må vel være den eneste som ikke kan det "trikset".. flaut

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

Eller skru av PS3, start den opp ved å trykke på power-knappen på enheten og hold den inne til den piper. da skal outputen nullstille seg.

Da blir den som regel nullstilt til scart siden det er standard oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...