mobilen.no Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 En ny stemmestyrt intelligent assistent er klar forAndroid-mobilen din. Cluzee på Android utfordrer Siri på iPhone Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hmm, spennendes. Fin artikker! Nåt in norwisjen, haha good one Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 lurer på om de har brutt en patent, siden de har stjålet dette fra apple Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Apple var såvisst ikke først ute med talestyring av telefoner!!! 1 Lenke til kommentar
pvl1971 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 venter til det støtter Norsk forresten finnes det flere lignende apps til Android, mens Iphone skulle revolusjonere da di kom med det nylig haha Lenke til kommentar
phuqhew Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 lurer på om de har brutt en patent, siden de har stjålet dette fra apple Jeg hadde voice recognition på min HTC Touch Diamond med Windows Mobile 6.1.. Sikker på at det fantes lenge før det også.. 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Funket ikke på S2. Krasje etc. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å drive med dette "snakk til mobilen-oppleget". Ingen gjør jo egentlig det likevel. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nå har jeg ikke hatt en eneste god erfaring med slike tjenester som involverer talestyring. Er derfor svært skeptisk til hvorvidt dette vil spare forbrukere for både frustrasjon og tid. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ehm, hva med Iris, Risi, Skyvi..? Alle disse har langt bedre brukerscore enn Cluzee. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 lurer på om de har brutt en patent, siden de har stjålet dette fra apple Jeg hadde voice recognition på min HTC Touch Diamond med Windows Mobile 6.1.. Sikker på at det fantes lenge før det også.. Jeg hadde stemmestyring på mine Ericsson-mobiler på slutten av 90-tallet. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er! Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja... Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er! Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja... Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder. Poenget er vel at Apple var ikke FØRST. Leser du engang tråden før du svarer? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 861 vurderinger og ingen omtaler. ganske mystiskt. Forresten, linken deres virker ikke Lenke til kommentar
desverre Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg hadde en slags stemme styring på min gamle nokia e65, men virket det? Nei det var bare tull og det er vell det med "siri" og dette her oxo. Men prøve det skal jeg :-) Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Haha, avinstallert etter 2min test, for en vits. hadde mer morro med iris. Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er!Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja...Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder.Poenget er vel at Apple var ikke FØRST. Leser du engang tråden før du svarer? Nå var mitt svar til innlegget over, og ikke til artikkelen! Men det er vel for mye å forlange at alle skulle forstå det? Lenke til kommentar
Willywonka1 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 N95 hadde talestyring på norsk Lenke til kommentar
fenele Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette beviser bare at du og mange andre ikke aner hva Siri er!Prøv å få din gamle Ericsson telefon til å fåreslå ting når du stiller denet spørsmål!......... Les inn en sms!........Tenkte nok det ja...Selv i "gamle dager" hang Ericsson etter på mange områder.Poenget er vel at Apple var ikke FØRST. Leser du engang tråden før du svarer? Nå var mitt svar til innlegget over, og ikke til artikkelen! Men det er vel for mye å forlange at alle skulle forstå det? Vel les hva posten over siterte. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hald diskusjonen til emnet. Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 lurer på om de har brutt en patent, siden de har stjålet dette fra apple Jeg hadde voice recognition på min HTC Touch Diamond med Windows Mobile 6.1.. Sikker på at det fantes lenge før det også.. tenker på det at den skjønner hva den du sier, også gjør den noe etter det, ikke bare CALL MOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg