Raz Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei, jeg satte agp freq til 66 mhz og dette blir vel da agp lock, men hva med pci? Låses denne da automatisk til 33? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 pci låser seg automatisk. Når man overklokker FSB har man tradisjonelt også automatisk økt både AGP- og PCI-frekvensen. På dette kortet er PCI-frekvensen automatisk låst, mens man selv kan bestemme frekvensen på AGP-bussen. 66 MHz er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har kjørt min på 70 mhz en stund. Er det bra da? jeg forstår meg egentlig ikke på disse bios-verdiene Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vil ikke anbefalle mer enn 68/34 på AGP/PCI på lengden. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 kjører agp-porten min på 83Mhz og har gjort det i et par måneder. Skjermkortet er et ASUS Ti4400... Gjør vel ikke noe spes om man stiller opp agp-port frekvensen litt så lenge man ikke får artifacts. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 kjører agp-porten min på 83Mhz og har gjort det i et par måneder. Skjermkortet er et ASUS Ti4400... Gjør vel ikke noe spes om man stiller opp agp-port frekvensen litt så lenge man ikke får artifacts. Noen skjermkort tåler mer og noen mindre. Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Så man kan bare prøve seg frem og finne maks antall mhz skjermkortet tåler? ingen sjangs for at skjermkortet plutselig helt uten forvarsel bare streiker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå