ebe Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er det plug-and-play i 98 eller må man ha en USB-driver for å få tilgang til eksterne enheter som f.eks. en USB-pen? Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Du må som regel ha driver til slikt i Win98. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 hei, Windows 98 skal støtte P&P så for å kunne bruke en USB penn så skal du ikke trenge gjøre mer en å koble den til så skal alt som trengst bli installert automatisk. Så hvis det trengst noen drivere (usb) evnt så vil du få forespørsel om det. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Takk skal du ha Mister! Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Slik er det i teorien, men jeg har derimot erfart at win98 er heller buggete når det gjelder støtte for usb P&P, den sikreste måten å få ting til å fungere på er å instalere drivere før du i det hele tatt tenker på å plugge til pen-driven, så restarter du og da skal det funke. Men verden er ikke svart hvit. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Måtte inn i BIOS å aktivere USB'en i min win 98. (Ellers fungerte bra! ) Lenke til kommentar
JonH Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Min erfaring er at usb fungerer bedre i Win98 enn Win2K! Sjekk denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=139893 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå