Odesseiron Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mye tyder på at Fumito Ueda fullfører The Last Guardian som frilanser. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Tror ikke Udea skrives med to a-er Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sigh, yndlings konsollen min er ikke like populer som den var når jeg var liten : ( Håper at PS4 vil skille seg litt ut når den kommer Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sigh, yndlings konsollen min er ikke like populer som den var når jeg var liten : ( Håper at PS4 vil skille seg litt ut når den kommer MGS 5! 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ler godt at enda ett av sonys hjerte barn forlater den synkende skuta... godt jobba sony nokk en gang Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hvorfor er Sony en synkende skute? Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Salgstall mot ps2 tv divisjonen som nå er nesten nedlagt sony sliter desverre med økononien får håpe at den nye psp blir en suksess for nå trenger de virkelig godt selgende produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå