bjornland Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har ikke møtt noen baklengs flygende drager, men har mista all flyt i spillet. Datt fra å ligge på ca 70fps på ultra til å ligge mellom 20-30fps, må ned på low i grafikkinstillinger for å få fin flyt igjen Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha! Noen andre enn meg som skrudde av automatisk oppdatering på Steam? Lenke til kommentar
bjornland Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Hadde skrudd det av, men spillet nektet å starte uten at jeg oppdaterte det først. savner tiden da man satte i plata og installerte spillet der man ville, uten å måtte installere et tredjeparts program. Både steam og origin er bra konsepter, men ser ikke hvorfor det skal trøkkes ned over hodet på oss. Lenke til kommentar
Danaios Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Møtte på en så og si usynlig drage her om dagen, eneste jeg kunne se var øynene. . . men men ser ikke på det som noen store problemer, heller en morsom liten opplevelse. Når jeg begynner å oppleve FPS lag er det bare å starte ps3'n på nytt så funker det helt greit igjen i 3-4 timer. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har ikke merket noe spesielle problem med denne patchen, men plutselig fungerer hurtigtastene mine på key-padden som de skal i alle situasjoner. Lenke til kommentar
amd-amd Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 musproblem- Når jeg trykker høyre musknapp så blir det venster arm osv.. hvordan fikser jeg dette. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 musproblem- Når jeg trykker høyre musknapp så blir det venster arm osv.. hvordan fikser jeg dette. Det er nok desverre ingen bug. Det er slik spillet er laget, siden venstre musetast er det som beregnes som standard angrepstast, og denne blir da høyrearmen. På kåndkontrollerne til konsoll (med trigger-knappene) ser jeg for meg at det blir mer naturlig. Skyrim er et konsollspill portet til PC, noe UI'en og menysystemet beviser ganske så klart. Lenke til kommentar
amd-amd Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Grævla irrieterende, ikke akkuratt i kamp , men når du skal bytte våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå