Gå til innhold

Skyrim-fiks gir mer problemer (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde skrudd det av, men spillet nektet å starte uten at jeg oppdaterte det først.

savner tiden da man satte i plata og installerte spillet der man ville, uten å måtte installere et tredjeparts program.

Både steam og origin er bra konsepter, men ser ikke hvorfor det skal trøkkes ned over hodet på oss.

Lenke til kommentar

Møtte på en så og si usynlig drage her om dagen, eneste jeg kunne se var øynene. . . men men ser ikke på det som noen store problemer, heller en morsom liten opplevelse.

Når jeg begynner å oppleve FPS lag er det bare å starte ps3'n på nytt så funker det helt greit igjen i 3-4 timer.

Lenke til kommentar

musproblem-

Når jeg trykker høyre musknapp så blir det venster arm osv.. hvordan fikser jeg dette.

Det er nok desverre ingen bug. Det er slik spillet er laget, siden venstre musetast er det som beregnes som standard angrepstast, og denne blir da høyrearmen. På kåndkontrollerne til konsoll (med trigger-knappene) ser jeg for meg at det blir mer naturlig. Skyrim er et konsollspill portet til PC, noe UI'en og menysystemet beviser ganske så klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...