Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Piltastene på tastaturet fungerer ikke til å raskt navigere seg frem og tilbake i hovedmenyen nå etter patchen. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Rart med alle bugger! Jeg kjører upatcha versjon, med LAA og Razor1911 mest for å slippe problemene. Har kjøpt spillet, men bruker da en No-CD. Har hatt et par småbugs, men det er litt av sjarmen med TES-spill synes jeg. At rare ting hender iblandt. Ingen gamecreaker ennå, ingen baklengsdrage eller noe. Værste buggen jeg har hatt på en save er at carriage ikke funka mellom storbyene, det så jeg mer som en feature enn en bug, å ta seg fra A til B ble mye mere morro! Ingen CTD ennå iaf! (LAA) Lenke til kommentar
amd-amd Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har spilt ca 60 timer til nå på PC - Og har aldri opplevd en eneste bug......spillet får 10 av meg, fantastisk spill - håper bare at jeg ikke blir ferdige med alle questa før nye addons kommer. Grafikken er jo helt RÅ!!! Ta dere en tur opp i fjellen og skikk ut.....fyttigrisen... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har spilt ca 60 timer til nå på PC - Og har aldri opplevd en eneste bug......spillet får 10 av meg, fantastisk spill - håper bare at jeg ikke blir ferdige med alle questa før nye addons kommer. Grafikken er jo helt RÅ!!! Ta dere en tur opp i fjellen og skikk ut.....fyttigrisen... Da har du vært heldig. Om du gjør visse quests i visse rekkefølger, kan du risikere å ødelegge hele questen. Den eneste questen hvor du kan ende opp med å bli Thane i Riften for eksempel, der skal du klarere en hule. Om du klarerer hulen FØR du tar questet, ender det opp med at du ikke kan fullføre det (uten å bruke developer console). Bare for å ta et eksempel. Et av mange. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mere å mere glad jeg spiller konsoll versjonen mot den buggete pc versjonen ahhhh Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mere å mere glad jeg spiller konsoll versjonen mot den buggete pc versjonen ahhhh Konsollversjonen er jo like buggete? AtW Lenke til kommentar
Millha Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Uten om noen "flickering" på noe texturer og halv transprange npc, så har spillet gått meste fritt hos meg. Opplever av og til drager som er lite mostand, men ellerst bra. Syntes de burde fikset DRaw distance til neste patch. Slik at det vlir bedre grafikk i horrisonten. Lenke til kommentar
samco Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 konsoll versjonene har ikke langt nær alle problemene som jeg leser pc brukerne har ja ja lykke til Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Eneste jeg ikke liker er att i starten er Troll værre å ta livet av en drager.... Lenke til kommentar
Nether Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Dette er grunnen til at jeg hater automatiske oppdateringer. Savner de gode gamle dagene hvor jeg bare kunne lete etter patchen på hjemmesiden til spillet og laste den ned etter jeg hadde lest hva den gjorde. Heldigvis nekter jeg Steam å gå på Internet, og det skal jeg fortsette med så lenge det lar seg gjøre. Ingen ødelagte patcher skal få røre Skyrim nå som alt fungerer bra (bortsett fra noen ødelagte quests så har jeg ikke store problemer). Er i hvert fall glad for at jeg spiller på PC. PS3en min tvinger meg alltid til å oppdatere, og da er det ingen mulighet for å gå tilbake. Folk har allerede funnet ut hvordan man kan gå tilbake til forrige versjon nå, og mods er ute som fikser problemet med null resistance. Bare synd Bethesda ikke klarer å fikse det moddere kan. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Til de som har problemer med rosa teksturer, så skyldes dette at skyrim ikke har nok minne tilgjengelig. Da er det bare og laste ned 4GB Skyrim modden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Til de som har problemer med rosa teksturer, så skyldes dette at skyrim ikke har nok minne tilgjengelig. Da er det bare og laste ned 4GB Skyrim modden. Denne modden fikser forøvrig også crash-to-desktop problemene som endel folk (meg selv inkludert) lider av. Kjempeflott mod. Smått ironisk at Bethesda prøvde å ødelegge støtten for denne modden i versjon 1.1. Heldigvis er ikke moddere kjent for å la seg undertrykkes. Mere å mere glad jeg spiller konsoll versjonen mot den buggete pc versjonen ahhhh Konsollversjonen er jo like buggete? AtW Ja det er den. Spesielt Playstation-versjonen. Mange som har problemer. Forskjellen er at på PC kan du bruke developer console til å skrive inn kommandoer for å skippe deler av questene. Det kan du ikke på konsoll. Visstnok kommet inn mange rapporter på konsollutgavene om main quest som er ødelagt, noen folk har faktisk den vogna i starten bugga (den flyter i lufta og kommer ikke fram til der hvor du skal halshugges), så de klarer ikke engang å få startet opp spillet skikkelig. Fyren der elsker bare xboxen sin. Han har nok aldri hørt om modding heller, som kommer til å la Skyrim få et utrolig mye lengre og bedre liv på PC enn det noen gang vil gjøre på konsoll. Forøvrig, Samco, SLIK vil aldri ditt Skyrim se ut. Noen sinne: Endret 1. desember 2011 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hadde Drager som var usynlige. Lenke til kommentar
Gifse Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har ikke opplevd dette på 360'n, er vel en av de heldige da...... Snodig.. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har 72 timer i spillet , det har aldri krasjet. Men har hatt en merklig bug at våpen forsvinner fra inventory. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Kanskje dette spillet blir stabilt uten feil og mangler rundt juletider... Neste år Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Å der har jeg akuratt min første baklengs-drage, tjohoy! Den satt seg fast i et tree, jeg drepte den med piler, og vips så fløy den rundt uten liv, he he... what a waste. Liker ikke 1.2 , spillet mitt var nesten bugfritt på 1.1.... Lenke til kommentar
SkaalBones Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har hatt en bug til nå på pc versjonen. Et drage skjelett som har spawnet utenfor Whiterun dørene. Det som er var litt morsomt med det hele var at dragen het noe på Mu (tror faktisk det er den første dragen som man dreper på main questet) etterfølgt av guard. så det viser seg at whiterun har ansatt en død drage som vakt e.l. Det som gjør det enda morsommere er at etter at jeg kom ut av en hule kom det 3 hired thugs som jeg avlivet fort og gale. de hadde en note hvor det stod at denne døde dragevakten utenfor Whiterun ville ha meg død. Y U want me dead dragonguard? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Bethesda har mange gode ideèr, men fy så dårlige programmerere de har... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Uten om noen "flickering" på noe texturer og halv transprange npc, så har spillet gått meste fritt hos meg. Opplever av og til drager som er lite mostand, men ellerst bra. Syntes de burde fikset DRaw distance til neste patch. Slik at det vlir bedre grafikk i horrisonten. Fiks det selv. Skyrim.ini: uGridstoLoad=7 (default=5. kan pushes opp litt og litt mot 13, min tålte maks 11). SkyrimPrefs.ini: fGrassStartFadeDistance=14000.0000 (default 7000.) Endret 2. desember 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå