Gå til innhold

Skyrim-fiks gir mer problemer (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

E glad jeg bestemte meg får å fullføre spillet med nesten 70 timer ingame før denne patchen kom ^^

Men må si at gjennom min spillopplevelse, er noen dalende mamuter og et og annet spawnet drage skjelett det eneste av bugs jeg har opplevd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ps3 versjonen, og opplever at Ps3/skyrim fryser ofte. Kjipt hvis man ikke har savet :SHåper de fikser dette snart.

Det er jo bare å skru på automatisk lagring (om du har skrudd det av) så lagrer den når det har gått en viss tid mellom hver gang du er på menyen og når du kommer til nye steder hvor det kreves loading (f.eks. til/fra skyrim, gjennom visse dører som ikke heter "open door")

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd alle Fjell bugsa også?

Når jeg har drevet å leita etter skjulte stier, skatter m.m i fjella, så har jeg flere ganger endt opp med å hoppe meg inn på plasser som ikke har noen vei ut, og har blitt sittende fast inne i fjellet og steiner..

Kjipt når man ikke har savet før det..

Rart at de legger opp synlige "stier" som man kan komme seg frem på, også ender man på plasser hvor man ikke kommer seg ut og bare blir sittende fast.

Lenke til kommentar

Ah, eg er glad for at eg bestemte meg for å vente. Innan det blir Skyrim sin tur, har dei vonleg fått fjerna ein del feil, og der vil kanskje vere modifikasjonar som betrar litt på det som er av dårleg design.

Eg spelar no New Vegas, so eg har vel det eg treng av programfeil ei stund.

Kay

Lenke til kommentar

På Xboxen min har dragene både blitt usynlige noe som er temmelig uheldig der de flyr rundt (hadde heldigvis noen med varmesøkende kikkert med meg som likevel klarte å treffe den så skjøt bare der de skjøt) og att en jævlig diger drage plutselig begynte å fly i slow motion etter å ha massakrert en gjeng med Forsworn... fint for meg som kunne pepre den med piler.

Lenke til kommentar

Det er viktig å huske på at selv om en person ikke har problemer, betyr det ikke at spillet er problemfritt og at ingen andre har problemer. Eller at de gjør noen feil siden de har problemer.

Nå var det ikke heeelt det jeg mente, selv om du kanskje så det sånn. Det jeg prøvde å si var at det er faktisk mulig å ha minimalt med problemer, som jeg sa, er godt mulig jeg bare har hatt flaks?

Ville bare dele min personlige erfaring, that's it =P

Kan jo nevne at det har jo hendt at jeg har gått igjennom samme spill flere ganger, og noen gjennomkjøringer har mange buggs, andre nesten ingen. Det er bare sånn det er.

Lenke til kommentar

Har allerede møtt to baklengsdrager etter patch'en. Håper det ikke går lenge før de får fikset dette da det er en skikkelig gamekiller for meg.

Når det er sagt så digger jeg dette spillet. Har blitt vampyr og greier, er ikke mye som kan slå det:)

Lenke til kommentar

Fikk en baklengs drage i tidligere i dag, gjorde det veldig enkelt å få drage ordet da den stakk av hver gang jeg kom i nærheten. Mulig jeg har mistet Lydia også, ba hun vente på utsiden av døren i Colleage of Winterhold når jeg holdt på med The Staff of Magnus questet, og når jeg kom ut igjen var hun borte (og hun var ikke hjemme).

Ellers så har spillet fungert bra hos meg, både før og etter patchen (har ikke så mange timer etter patchen, men så langt nesten alt vel). Hadde noen få talls krasj i starten, men er lenge siden sist nå. Hadde også "problem" med drage skjellet som ente opp utenfor Whiterun hele tiden, uten at det gjorde noe fra eller til.

Edit: Når Lydia var lei av å vente, så dro hun hjem, og da var ting tilbake til normalt. Møtte også på en ny drage, og den fungerte normalt, så kanskje litt bingo hvilken vei de flyr i øyeblikket ...

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Jeg har PS3 versjonen og opplever at spillet blir slitent etterhvert. Har jeg spilt lenge i strekk, så lagger den bare mer og mer, helt til hele greia fryser. Samme skjedde med PS3 versjonen av Oblivion. Sett en mammut falle fra himmelen hittil. Fantastisk syn! :!:

Opplevd rosa vegg og at deler av steiner og fjell/åser er usynlige. Døde drager som plutselig dukker opp har jeg sett et par ganger også. Noen ganger gidder de ikke angripe meg, men vet ikke helt om det kan kalles en bug eller om det bare er sånn. Opplevd en bug som har vært oppdragsrelatert, men det var en enkel fiks på det, så det gikk greit heldigvis.

Det kjipeste jeg opplever er at PS3 fryser, men det kan løses ved at jeg ikke spiller så lenge i strekk. Det er ikke så lett når spillet er awesome...

Lenke til kommentar

Da jeg først installerte Skyrim fikk jeg nærmest bakoversveis over hvor fint det kjørte. Spillet gjettet akkurat hvor bra settings jeg trengte og ga meg en silkemyk opplevelse. Dette hadde jeg ikke forventet av en nysluppet Bethesda-tittel. Så kom patch 1 og frarøvet meg en god del bilder i sekundet. Etter patch 2 har jeg til og med hatt et par CTDs. Godt jobba!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...