onanihardt Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Har akkurat kjøpt hjemmekino for c.a 15 000 kr! OG jeg lurer på en ting! Gi meg tips til filmer! Helst noe som beskriver 3- verdenskrig eller bare teknologisk krig, filmen må være laget i 2007-2011 og ikke dårlig! Kom med andre filmer også som er gode filmer (action,komedie) osv.. Legg gjerne med en link til trailer! flytt tråden hvis den er feeil Endret 25. desember 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Linker til piratkopierte filmer eller ulovlig streaming og lignende er ikke tillatt. En link har blitt fjernet fra trådstarters innlegg.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 G.I. Joe: The Rise of Cobra Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Gratulerer med ny hjemmekino! Det finnes en tråd på forumet hvor man kan etterspørre filmanbefalinger. Anbefaler å spørre der, eller kikke gjennom for inspirasjon. Noen filmer jeg anbefaler: I am Legend Super 8 Spiderman- filmene Ringenes Herre Driver The Mechanic Starsky and Hutch (en av de beste komediene) Hangover Zombieland Resident Evil Hancock Vet ikke om det var slike filmer du tenkte på, men... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Selv om det ikke går under noe særlig av kriteriene dine, så ville jeg ha sjekket ut "Master and Commander: The Far Side of the World" hvis du ønsker å teste anlegget ditt. Elsker lydene i filmen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) 2007-2011 var da en ektremt snever periode å velge mellom da, Jeg støtter Runarbs sin anbefaling. beste lyden du får på film Endret 26. desember 2011 av Gunfreak Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Dette faller utenfor din periode, men nesten alle de eldre James Bond filmene har potensiale til å bli WW3. Før han redder dagen seff 1 Lenke til kommentar
mwy Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Har akkurat kjøpt hjemmekino for c.a 15 000 kr! OG jeg lurer på en ting! Gi meg tips til filmer! Helst noe som beskriver 3- verdenskrig eller bare teknologisk krig, filmen må være laget i 2007-2011 og ikke dårlig! Kom med andre filmer også som er gode filmer (action,komedie) osv.. Legg gjerne med en link til trailer! flytt tråden hvis den er feeil Red Dawn (1984) handler om WWIII. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå