Cuneax Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hiver seg inn i Smart TV-markedet. Lenovo slipper LeTV i 2012 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Suddenly Le wild tv appears" 4 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sit in LeCouch, watch LeTV! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Smart TV = Idiot TV. Jeg finner ikke en eneste grunn til at skjermen skal ha masse snåle funksjoner som uansett gjøres bedre av Dekoderboks, HTPC, spillkonsoll eller mobil. Ressursene benyttes feil, finn heller opp et bedre bilde eller lavere energiforbruk. Lenke til kommentar
Eraphim Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Me watching LeTV, suddenly le wild film appears, picking up LeRemote, but LeRemote dont work! Le Fu, Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg finner ikke en eneste grunn til at skjermen skal ha masse snåle funksjoner som uansett gjøres bedre av Dekoderboks, HTPC, spillkonsoll eller mobil. Grunnen er enkelt og greit at mannen i gata ikke ønsker å fylle stua si med dekoderbokser, HTPC-er og spillkonsoller. Jeg ser poenget ditt, men for de store kundemassene er nok synet anderledes. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg finner ikke en eneste grunn til at skjermen skal ha masse snåle funksjoner som uansett gjøres bedre av Dekoderboks, HTPC, spillkonsoll eller mobil. Grunnen er enkelt og greit at mannen i gata ikke ønsker å fylle stua si med dekoderbokser, HTPC-er og spillkonsoller. Jeg ser poenget ditt, men for de store kundemassene er nok synet anderledes. En appleTV-boks er jo ikke store saken (forøvrig virker det som den vanlige mann i gata har mye mere forskjellig koblet til TVen enn meg) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå