Gå til innhold

Stolt eier av en samsung galaxy s2

Anbefalte innlegg

Hei.Ble en stolt eier av en samsung galaxy s2 idag.men har noen spm i første omgang,men det kommer sikkert flere etterhvert som jeg trykker :p

Spm

Nr-1 dette spm gjelder altså minne kortene på tlf,ifølge denne tlf har den 3 forskjellige minner,altså minne korte som jeg satt inn,SD kort innebygd på totalt7.4 Gb og usb lagring med totalt 11.5 Gb,det jeg da lurer på er Feks vis jeg skal laste ned noe fra market place,så vis jeg ønsker jeg att den skal lagres på tlf minne men att den skal innstaleres på minne korte så lurte hvordan dette gjøres eller om det rett og slett ikke går.Tenkte også hvordan man finner setup filen til det man har lastet ned samt denne mappa der apps/spill blir innstalert.

Nr-2 Hvordan sende spill fra min tlf til feks en kammerat via blåtann,min kammerat har mulighet til dette da han sendte meg ett spill fra sin Huawei.

Nr-3 Hvordan logge ut G-mail/market place.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.Ble en stolt eier av en samsung galaxy s2 idag.men har noen spm i første omgang,men det kommer sikkert flere etterhvert som jeg trykker :p

Spm

Nr-1 dette spm gjelder altså minne kortene på tlf,ifølge denne tlf har den 3 forskjellige minner,altså minne korte som jeg satt inn,SD kort innebygd på totalt7.4 Gb og usb lagring med totalt 11.5 Gb,det jeg da lurer på er Feks vis jeg skal laste ned noe fra market place,så vis jeg ønsker jeg att den skal lagres på tlf minne men att den skal innstaleres på minne korte så lurte hvordan dette gjøres eller om det rett og slett ikke går.Tenkte også hvordan man finner setup filen til det man har lastet ned samt denne mappa der apps/spill blir innstalert.

Nr-2 Hvordan sende spill fra min tlf til feks en kammerat via blåtann,min kammerat har mulighet til dette da han sendte meg ett spill fra sin Huawei.

Nr-3 Hvordan logge ut G-mail/market place.

Velkommen i klubben :p

1. Finner bare hvordan man overfører det til sd kort eller til enheten, ikke spesifikt om den lagres på minnekortet eller tlf minnet.

2. Besøk appen på android market, øverst til høyre ved siden av forstørrelsesglasset er dele knappen :)

3. Har lett, ikke funnet ut hvordan. Hvorfor vil du logge ut

Lenke til kommentar

Takk for svar :=)

Nr-1 Oki,får jeg lasta ned 9mm spille og det var på 1gb eller noe,men når jeg leiter så finner jeg bare avinstaler fila på noen få mb så jeg skjønner ikke helt hvor dette lagres,finner ikke selve mappa som skal være på en ca 1 gb

nr-2 Skal teste dette :)

nr-3 Vil bare ha muligheten til dette da jeg selv personlig att for min del holder ting litt mer i orden,er ett slikt meneske som skal ha styr på alt og hvor alt ligger osv,en sykdom som jeg ikke husker hva heter,feks i bilen min så må jeg vite hvor alt nøyaktig er og samme gjelder det pappir og brev i huset,blir veldig sliten av det :p

Har ett spm til jeg som da blir nr 4

huaweien til kammeraten,han kan gå på hjemmesiden til androidsoft4u og laste ned spill direkte til mobilen,samme kan jeg på min htc hd2,men når jeg prøver med samsungen så går det ikke,den begynner og laste ned men stopper opp?

Lenke til kommentar

Angående av-installering av spill så gå inn på innstillinger applikasjoner og pass på at du tømmer data før du av installerer.

Hvor ligger applikasjoner?

Innstillinger > Programmer > Administrer programmer

fant det nå :) men jeg lasta ned ett spill som heter 9mm og når jeg lasta det ned så var det på 1100 mb,hvorfor står det applikasjoner att spiller bare er på 11.62 mb?

Lenke til kommentar

Spm

huaweien til kammeraten,han kan gå på hjemmesiden til androidsoft4u og laste ned spill direkte til mobilen,samme kan jeg på min htc hd2,men når jeg prøver med samsungen så går det ikke,den begynner og laste ned men stopper opp?

Det er så vidt jeg vet ikke mulig å sende installasjonsfiler fra spill du har lastet ned via market, dette skyldes selvfølgelig hensynet til rettighetshaverene. Du må evt. ha root-tilgang for å kunne gjøre dette.

I den grad det er mulig å sende applikasjoner og spill, må du ha en .apk fil med ønsket applikasjon. Disse kan du google og laste ned gjennom telefonens nettleser og installere eller sende dem som du vil via e-post, BT etc. Jeg vil på ingen måte oppfordre til å drive piratkopiering av apps, men det kan likevel være greit å vite da enkelte apps, f.eks. z4root ikke ligger på market.

Lenke til kommentar

Spm

Det er så vidt jeg vet ikke mulig å sende installasjonsfiler fra spill du har lastet ned via market, dette skyldes selvfølgelig hensynet til rettighetshaverene. Du må evt. ha root-tilgang for å kunne gjøre dette.

I den grad det er mulig å sende applikasjoner og spill, må du ha en .apk fil med ønsket applikasjon. Disse kan du google og laste ned gjennom telefonens nettleser og installere eller sende dem som du vil via e-post, BT etc. Jeg vil på ingen måte oppfordre til å drive piratkopiering av apps, men det kan likevel være greit å vite da enkelte apps, f.eks. z4root ikke ligger på market.

Jeg har ikke fått til og lasta ned igjenom nettlesern?

jeg får bare sendt install fila men ikke heile spille slik att min kammerat kan begynne og spille med en gang uten og måtte laste ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...