linehmor Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 jeg var så dum forrigang da jeg drakk (lørdag) helte jeg brus oppi sprit flaska, som jeg ikke drakk opp og har hele flaska igjen. er den helt ubrukelig siden jeg har helt oppi brus? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hadde du drukket brusen uten sprit så kan du nok drikke den med. Er det utløpsdato du er redd for? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 tja.. du kan jo destillere den Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg var så dum forrigang da jeg drakk (lørdag) helte jeg brus oppi sprit flaska, som jeg ikke drakk opp og har hele flaska igjen. er den helt ubrukelig siden jeg har helt oppi brus? Du kan blande det ut med Tyrkisk Pepper, eller Grønn DOC... lage shots ut av det?... de blir kanskje litt svake dersom du har blanda ut mye av spriten da... mye har du blanda, er det 20 eller 40 prosent? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Skjønner ikke problemet her. Ubrukelig til hva? Kan du ikke bare drikke den slik du hadde planlagt da du blandet det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det er nok med én tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg