linehmor Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 jeg var så dum forrigang da jeg drakk (lørdag) helte jeg brus oppi sprit flaska, som jeg ikke drakk opp og har hele flaska igjen. er den helt ubrukelig siden jeg har helt oppi brus? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nei, men all futten er vel borte nå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mente fus, CO2 gassen i brusen. Lenke til kommentar
Crickman Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det går helt fint å drikke den, men smaken derimot vil nok være litt tam! Lykke til Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 jeg var så dum forrigang da jeg drakk (lørdag) helte jeg brus oppi sprit flaska, som jeg ikke drakk opp og har hele flaska igjen. er den helt ubrukelig siden jeg har helt oppi brus? Du kan blande det ut med Tyrkisk Pepper, eller Grønn DOC... lage shots ut av det?... de blir kanskje litt svake dersom du har blanda ut mye av spriten da... mye har du blanda, er det 20 eller 40 prosent? -Krokkodille! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Spriten er helt fin, brusen derimot kan være litt tam. Med andre ord, kullsyren har gått ut og den smaker nok litt annerledes. Ikke noe å uroe seg for, riktignok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå