Gå til innhold

BK: Hva er kjærlighet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hej Jeanette - rigtig god atmosfære og historie i dit billede. Ville foreslå et mindre klip i højre side for en bedre balance i kompositionen. I efterbehandlingen er der sket et eller andet

på marken der foran, som forstyrrer helhedsindtrykken.Tror jeg forstår den stemning og toning i billedet du ønsker dig, men lidt vanskeligt at hjælpe med fejlen på marken der, når jeg ikke har set originalbilledet.

Lenke til kommentar

Bilde/tekst.5 Komp.5

Farger.4 Kreativitet.4

Lys.5 Behandling.5

Tone.5 Teknisk.4

Totalintrykk.4,5

Tanker om bilde,poeng ut fra det eg ser du er ute etter,ikke verst dette,litt vanskeligt vanet og skogen som dei speider utover,passer liksom ikke heilt inn,hvet ikke helt hva som kan gjøres mulig teg prøver litt.

+ for fin musikk mens eg skreiv her,ha en fin kveld.

Lenke til kommentar

Hva er kjærlighet..

sommerfolse2.127x79.jpg

Beskrivelse:

Bilde tatt i det jeg gikk forbi dette parret,det så så hyggelig ut der de satt..

Dette må da være kjærlighet

skulle gjerne ha etterbehandlet dette noe mere men ønsker ideer rundt det..

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Det var noen justeringer som eg synest sto til bilde,videre burde du få bort litt utbrent runt omkring,samt brukt tid på og få bort det lilla runt buskene,tar nok litt tid men ikke umuligt.

post-252167-0-15665000-1322772421_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...