mobilen.no Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bak den første luken i vår julekalender finner du et flatt produkt med et navn som gir assosiasjoner til verdensrommet og en sukkerfri Cola-drikk. Gjettet det? Julekalender luke 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg er veldig usikker på det siste spørsmålet; gjelder det kun når det er snakk om vanlig system eller ikke? Vet at i f.eks. USA blir VoiP blokkert av Verizon med mindre man har en cracket versjon av Skype. Det eksisterer jo i tillegg en LTE versjon av Galaxy Tab 8.9... Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Usikker på den siste jeg og men googla meg frem til et svar som jeg tror er rett. Håper hvertfal det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Har en god følelse på at jeg svarte riktig på alle spørsmålene. Forhåpentligvis blir det noen flotte julegaver fra tek.no nettverket i år Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Er en uting å diskutere spm her på en måte som hjelper andre. Det skjer HVER ENESTE gang. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 So it begins... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg