Macklemore Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hadde vært flott å bytte vekk kassetven... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jøss, for en start! Aldri jul uten julekalender fra HW! Kanskje man kan vinne noe (for første gang) i år! Hehe, mener å huske det var en person som vant to ganger i fjor.. Alltid like surt for oss som har vært med i noen år og aldri vunnet Ønsket jeg var Fetter Anton.. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Før jeg svarer på denne konkurransen, er det en ting. Hvis dere ser nøye så er det ikke noe "H" i artikkelen, men linken henviser til en "H" modell. Dere klarer ikke å linke til riktig modell? Lenke til kommentar
Snasent Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Får julestemning med en gang HW fyrer i gang julekalenderen! Lenke til kommentar
Crytek91 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 jess, elsker julekalenderen til HW! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Come on baby! Papa needs a 3D TV! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Wow, dette var litt av en premie! Har selv et gammelt vrak av en TV, og har heller ikke råd til ny (fattig student). Å fått denne ville vært helt fantastisk! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 MEN jeg har et flott spørsmål!Om noen vinner denne, må de da betale Lisens til NRK? Tror det "kun er skjermen," og ikke abonoment osv... Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Før jeg svarer på denne konkurransen, er det en ting. Hvis dere ser nøye så er det ikke noe "H" i artikkelen, men linken henviser til en "H" modell. Dere klarer ikke å linke til riktig modell? "H" er vel en lands/regionbokstav, ser den har andre bokstaver i andre land/regioner, så det er nok bare en bokstav som forklarer virken menyspråkpakke som medfølger... Men, man kan jo lure litt når man ser enkelte norske nettbutikker har "T" bak, som sikkert er engelsk/UK gråimport, så forstår litt av forvirringen, men det lages altså kun en -1- 9705 modell med troligen kun forskjellige menyspråkpakker og forskjellig default volt setting for landet det selges til, f.eks 120v i USA, PSU'en takler sikkert både 120/230v 60/50hz... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 hvis man ikke vil ha amblight, er det mulig og slå det av? Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Ambilight velger du selv om du vil ha på eller av via menyen, selv synes jeg det virker forstyrrende uten å ha testet det selv, og tipper jeg ville hatt det av, om det vinnende loddet viser seg å ha mitt navn. Men det er vel like sannsynlig som at det snør 1m i juli på østlandet, første og siste gang jeg vant noe i slike loddtrekninger var produktet DOA der RMA returporto til utlandet kostet mer enn produktet var verd (Amobil julekalender)... Likevel sitter jeg blåøyd og overoptimistisk å venter på trekningene hver eneste Jul på tek.no sidene, jisses - lærer jeg aldri mon tro... Endret 1. desember 2011 av Ourasi Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 kommer sikkert ikke til å vinne den, men får vel sende inn svar uansett ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg trodde det var veldig forstyrrende, men når du sitter i et mørkt rom og er i film-stemning, så må jeg si det var overraskende bra. En kompis har det, og personlig elsket jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå