Nilsen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 I årets første kalenderluke kan du vinne noe stort som tar seg pent ut på veggen. Konkurranse: Julekalender 2011 - luke 1 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Endelig! Høydepunktet i jula! Lenke til kommentar
Kontoikkeibruk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Dere sparer ikke på kruttet i luke 1 en ser jeg! For en premie! Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 uten Tv i snart ett år nå, takk for denne ;] Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Umulig å få Julestemning av været, med dette hjalp betraktlig ). Blitt tradisjon å bli med på dette. Endret 1. desember 2011 av simalarion 1 Lenke til kommentar
cfg Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Der var det igang ja! Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 og deer var julestemninga over meg iallefall jul med HW ! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Oi, strålande premie i første luke. Eg har hatt lyst til å bytte ut den gamle 40-tommaren min utan full HD ei stund no, men har ikkje teke meg råd til det. Denne hadde derfor vore midt i blinken for meg. Kay Endret 1. desember 2011 av KayAU Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Setter meg på kne å ber til høyere og lavere makter om jackpot på denne ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Endelig en gave jeg virkelig trenger. Leiligheten min har stått en stund uten TV, og jeg har flere ganger tenkt på å kjøpe en. Noe som aldri går, da inntekten utenfor skola må gå til mat for å overleve.. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 MEN jeg har et flott spørsmål! Om noen vinner denne, må de da betale Lisens til NRK? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg er klar til å hente denne på posten jeg Er bare å sende i dag Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 MEN jeg har et flott spørsmål! Om noen vinner denne, må de da betale Lisens til NRK? Har du TV-mottaker i stua fra før må du ikke betale noe mer enn det du gjør nå. Har du ikke det fra før (en lisens per hustand eller leieboer), må du nok ut med litt til NRK. Selv om du vinner TV-en, slipper du nok ikke unna NRKs lisensavdeling :-) http://www.nrk.no/informasjon/lisens/1.4530371 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har ikke noe tv på filmrommet mitt.. så jeg trenger sårt denne.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Ble en skuffende lottotrekning i går, så dette hjelper på humøret. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) MEN jeg har et flott spørsmål! Om noen vinner denne, må de da betale Lisens til NRK? Har du TV-mottaker i stua fra før må du ikke betale noe mer enn det du gjør nå. Har du ikke det fra før (en lisens per hustand eller leieboer), må du nok ut med litt til NRK. Selv om du vinner TV-en, slipper du nok ikke unna NRKs lisensavdeling :-) http://www.nrk.no/informasjon/lisens/1.4530371 Og plutselig blir denne TV'en ganske dyr om man vinner Edit# Men klager ikke, suveren premie! Er NRK jeg ikke er så glad i Endret 1. desember 2011 av Extremer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Flott premie! Hadde ikke gjort noe å fått denne som en tidlig julegave Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jøss, for en start! Aldri jul uten julekalender fra HW! Kanskje man kan vinne noe (for første gang) i år! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Setter meg på kne å ber til høyere og lavere makter om jackpot på denne ! Må sikkert selge sjela i samme slengen for å ha sjans... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå