fcuk_IT Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Nikon D70s + 35mm f/1.8 AF-S G by emmkayfive, on Flickr 1 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Litt forskjellige ting jeg har tatt bilde av i det siste: 6 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Var en tur innom Petter Dass-museet i dag, de lanserte artister og kunstnere for Petter Dass-dagene 2012. I mellomtiden ble det litt tid til en sjapp fotowalk rundt museet og kirka. For de som lurer er museet designet av Snøhetta. Fordømt flott, spør du meg. Petter Dass-museet: Baksiden by simonaldra, on Flickr Petter Dass-museet: Hovedinngang by simonaldra, on Flickr Petter Dass-museet: Innendørs detalje by simonaldra, on Flickr Petter Dass-museet: Alstahaug kirke by simonaldra, on Flickr Petter Dass-museet: Alstahaug kirke by simonaldra, on Flickr 6 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Var ute i parken i kveld og knipset folk som stresset med julegaver Waiting for the bus by josteinsen, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 To fra Bygdøy: Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 The Preperation blant de siste bildene i studioet før det legges ned Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 D7000 tilbake fra AF justering - stående applaus til FotoCare som fikset dette på dagen. Kamereaet bakfokuserte som en full sjømann - fine tune holdt akkurat ikke. @f/1.8 Nikon D7000 + 50mm f/1.8 AF-S G by emmkayfive, on Flickr 1 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Sen nattlig photoshopping... vet ikke helt hva jeg holder på med.. Moon v1 by H.Treider, on Flickr Moon v2 by H.Treider, on Flickr Moon v3 by H.Treider, on Flickr 6 Lenke til kommentar
colzjek Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Nok en dag med litt skikjøring i førjulsstrida! 3 Lenke til kommentar
barsknos Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Et bilde til fra Berlin-turen tidlig i desember. Fremdeles low-light, men denne gangen usymmetrisk "Winterfreude" 5 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 The Preperation blant de siste bildene i studioet før det legges ned legger du ned? :/ Jeg som alltid har anbefalt deg til venner i Trondheim (dog tror jeg kanskje ikke noen av de har bitt på ) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 The Preperation blant de siste bildene i studioet før det legges ned legger du ned? :/ Jeg som alltid har anbefalt deg til venner i Trondheim (dog tror jeg kanskje ikke noen av de har bitt på ) her de ikke , nei jeg åpner et eget studio, bigger and better et utkast av plantegning jeg har holdt på med (lightwave om noen lurer) full drit igjen 15.jan. 2ookvm, og endelig fornuftig takhøyde. 2 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 (endret) dobbeltpost! Endret 21. desember 2011 av Fotofashion Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Innebandy, noe jeg har startet å fotografere litt for lokalavisa. Er forøvrig et mareritt å ta bilder i hallen. Ved iso 3200, 1/400 s og f2.8 så er det kraftig undereksponerte bilder. Nede på -2. Selv med vanskelige forhold så har jeg klart å presse mye ut av filene i etterbehandlingen og fått noen ok bilder. Dette er i fra dagens kamp mellom GIF Fighters og Sagene. Endte 7-9 i sagenes favør. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Innebandy, noe jeg har startet å fotografere litt for lokalavisa. Er forøvrig et mareritt å ta bilder i hallen. Ved iso 3200, 1/400 s og f2.8 så er det kraftig undereksponerte bilder. Nede på -2. Selv med vanskelige forhold så har jeg klart å presse mye ut av filene i etterbehandlingen og fått noen ok bilder. Dette er i fra dagens kamp mellom GIF Fighters og Sagene. Endte 7-9 i sagenes favør. Hvilket kamerahus bruker du? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvilket kamerahus bruker du? Canon 7D med 70-200f2.8L Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Elg i solnedgang - inne-versjon Elg i solnedgang... by H.Treider, on Flickr ..samt litt Holmenkollen.. Holmenkollen by night by H.Treider, on Flickr ..og snø First day of snow! by H.Treider, on Flickr Endret 22. desember 2011 av H_Treider 7 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Syns det var noe kjent. Det er jo en kollega av meg! Artig. Når det gjelder haller i Norge så er det ufattelig at det ikke er bedre lys. Helt forferdelige forhold for fotografen. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 sunset by josteinsen, on Flickr 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå