Vetikkeheltjeg Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg går siste året på VGS, påbygging. Jeg lurer på om 1 dag og 17 timer er mye fravær hittil dette halvåret? Er det noe jeg absolutt burde passe på nå liksom? Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har du mulighet til å få omgjort noen av timene til dager? Personlig vil jeg si det ser litt bedre ut med tre-fire dager i stedet for en dag og en haug av timer. Lenke til kommentar
Girly Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er ikke mye fravær! Tro meg, du trenger ikke være bekymret over det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fraværet er ikke bare fra siste termin, men fra alle tre åra, det har jeg blitt fortalt vertfall. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Ja. På vitnemålet mitt fra VGS står fraværet fra alle tre årene. Edit: Men det er som sagt ikke særlig mye fravær på halvåret her. Endret 30. november 2011 av sebbur Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Jeg har ikke hatt mye fravær før, dette er det meste jeg har hatt på et halvt år. Spørsmålet mitt er om det er mye, eller om fortsatt har litt frihet Vet ikke hvordan eller om jeg kan gjøre det til dager :-/ Endret 30. november 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Og jeg hadde 40~ dager og 200+ timer? Lewl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå