Fjellsame Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hei. Jeg har en gps her. Den skal jeg koble til en bærbar datamaskin for da får jeg se akuratt hvor jeg kjører på et kart. Men det jeg lurte på var om noen her viste om en side på nettet som en får laste ned slike kart over norge f.eks.?? håper noen kan hjelpe Takker for svar Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Tror ikke akkurat det er gratis Faren til dama er fisker, han er et slikt system du beskriver. Vet ikke hva det heter, men jeg kan finne det ut. I mellomtiden kan du vel kjøpe et vanlig kart og bruke sekssiffret rutetilvisning Lenke til kommentar
Fjellsame Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Okey.. Det hadde vert bra vist du hadde giddet og funnet det ut.. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 CMap er et velkjent program som brukes til slikt. Men er ikke gratis Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Cmap koser ca. 20 000,- Trur det var det, huska ikje så godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå