Solidsturla Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Hei! Dimmer snart og skal feire det med ny pc. Planen er å game skyrim og bf3 så mye som mulig i tiden framover. Lurer på hvor mye mer jeg får for de 1000 kronene ekstra, om det er noe helt fatalt jeg har glemt og kanskje dere har noen andre forslag. Som sagt skal er hovedoppgaven skyrim og bf3 Har sett litt rundt på forumet, dustin og komplett og kommet med 2 forslag. 1. Komplett Gamer a20, Monthly edition - November Tar bort skjerm og OS så total prisen blir 7657 2. Dustin Takk! Endret 30. november 2011 av Solidsturla Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 en ting er sikkert, kjøp i5-2500k. amd burde vel ikke være aktuelt for deg hvis det skal være en ren gaming pc 2 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 etter men mening er det du fant på dustin veldig bra men det å bytte SSD til Samsung 830 128GB ville økt stabiliteten på systemet og bare som et forslag legger jeg til Asus P8Z68-V LE fordi asus har veldig god kvalitet på produktene sine og veldige godt UEFI BIOS MVH Olestokk Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 LE/LX versionene av det kortet mye svakere VRM til CPU, noe som kan være et problem ved overklokking. Du har forøverig valg en 5400 rpm disk til lagring. Se deg heller om etter en 7200 disk. Bør være obs på at harddisk priser er veldig høye for tiden pga flom og diverse i produksjonslandene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå