Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Lage kurvet skrivebord selv

Anbefalte innlegg

Har sett etter et ordentlig skrivebord en stund nå, men finner ingenting som faller i smak. Heldigvis har jeg drevet med 3D modelering en stund, så da kunne jeg ihvertfall lage en skisse :D

post-216981-0-06050100-1322684706_thumb.pngpost-216981-0-45455500-1322684711_thumb.png

Men så er det det å lage det i virkeligheten, mtp. at dette er et kurvet bord så gir det store utfordringer når det gjelder presisjon, borplata skal passe ned i 14 hull (som jeg godt kan redusere til 7?) og de tre støtteplatene foran på bordet må være bøyd helt perfekt for å passe til bordplata.

Bordet er ca 2.0m bredt, 0.75m langt, 0.625m høyt og tykkelsen er på 2cm.

Så jeg lurer på hvor mye jeg må forvente å bruke på dette prosjektet? Og er det i det hele tatt mulig uten profesjonelt hjelp?

Endret av deliciusman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fullt mulig viss du har bra nok arbeidsplass, materialet får du jo sikkert kjøpt, er det en bra plass du kjøper det på så kan det jo også hende du har en skole i nærheten av deg hvor de har Bygg og annleggsteknikk som skolelinje. Vi har det og de får inn prosjekt hele tiden, og det som er rimelig med skole er, de tar nesten ikke betalt, spander bløtkake på de, da blir de fornøyde.

Andre alternativet hvor jeg bor er jo at jeg kunne bare tatt med skisse i full skala på en pappeske evt. til hvor du kjøpte materialet, da kanskje de kapper det også for en billig penge, de er jo tross alt fagfolk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...