akselme Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Har kjøpt denne templaten ( http://www.templatemonster.com/website-templates/32841.html ) og skal ha mindre endringer i forskjellige ting som jeg har sagt til en som kunne tenkt seg å gjøre det: -Når du besøker siden kommer du til page ''Home'' hvor det er et foto tatt av meg med info om hjemmesiden ved siden av, og istedenfor ''Folio Photo'' øverst til venstre står navnet mitt der. Også en twitter thumbail helt nederst som linker til profilen min. -Skifte kategoriene i Galleries til Nature, Wildlife og Misc, fjerne People og Objects. Legge til bildene mine i kategoriene og ha mulighet for å legge til beskrivelse ved siden av bildene. -Skifte Contacts siden til Contact og legge til e-mailen min i Contact Form. -Fjerne sidene ''Folio'' og ''Exhibitions'' og ha de tre nåværende sidene plassert øverst til nederst; Home, Galleries, Contact. Han ber om 650 kr for dette, men dette er første gangen jeg skal ha noe sånt gjort så jeg aner ikke om det er dyrt eller ikke. Det jeg ber om høres ikke så vannskelig ut i mine øyne men kan sikkert hende det er litt mer avansert enn det jeg tror? Er 650kr rimelig for hva jeg ber om? Endret 30. november 2011 av akselme Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg vil nok tro det er rundt en times arbeid, det du ber om. Lenke til kommentar
agm Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du vil nok kunne finne både høyere og lavere pristilbud, men 650 kr høres langt ifra urimelig ut. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvis du skal ha skikkelig proff-arbeid på det så er det sikkert ikke så veldig mye over det man må forvente - men det er mest pga. timelønner på slik små-oppgrad arbeid er så sinsykt høy. Arbeidet her i seg selv er jo enkle greier som ikke krever særlig avansert kunnskap, men det tar jo tid å faktisk gjøre arbeidet uansett om det er vanskelig eller rutine. Proffe norske timepriser blir noe sånt som dette pga. folk tross alt må dekke kostnader og skatter osv. osv. Hvis du synes dette er for dyrt og du ikke har noe spesiellt imot at en amatør-med-god-peil tar jobben i stedet så kan jeg nesten garantere at noen tar jobben din om du averterer den på fiverr.com Den siden er spesiellt for folk som tar på seg småjobber av alle salg - men naturligvis siden det er på nett er det mange flinke data amatører og halvprofesjonelle der. Som sidenavnet indikerer så er standardprisen for alle jobber typisk sett en "fiver" altså 5 dollar på godt norsk. Mengden arbeid som du skal ha utført her pga. det er ikke veldig avanserte greier vil ligge godt innenfor den mengden arbeid som jeg har set folk tatt på seg for den prisen (pengene strekker vel seg en del lengre andre steder i verden enn i Norge...). I værste tilfelle gjør du det til en dobbelordre. Så om du vil spare litt penger og ikke har noe prinsipiellt imot at det kanskje er en flink indisk nerd som tar på seg jobben fremfor en norsk karriere-proff - så kan det være et godt alternativ. I og med at selve arbeidet er rimelig basic så tipper jeg resultatet vil bli mye det samme uansett. Just a thought... PS: Har brukt tjenesten selv til mye diverse før og er generellt sett godt fornøyd - men det er selvfølgleig 100% avhengig av hvem du gir jobben til. Siden er bare en formidler av freelance-agenter kan man si, ergo er noen veldig seriøse og andre mindre så. Sjekk feedback osv. før du finner noen for jobben. -Stigma Lenke til kommentar
akselme Skrevet 30. november 2011 Forfatter Del Skrevet 30. november 2011 Tusen takk for bra svar! Han som kunne tenkt seg å gjøre dette er en jeg kom over på et forum vi begge var aktiv i, så han er ikke proff, han jobber ikke hovedsaklig med dette men som freelance. Så hvis dette ''ikke er mye over prisen for et skikkelig proff-arbeid'' så vil jeg heller se om jeg får noen til å gjøre det billigere, mtp. at han fyren her ikke er proff. Skal få lagt ut en annonse på fiverr, eventuelt spørre i rundt å se om jeg kjenner noen som kan gjøre det gratis. Har en venn som skal være OK i dette, så hvis dette ikke krever avansert kunnskap kan han kanskje klare det selv. Får se. Skal ihvertfall vente med å overføre 650kr:) Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tusen takk for bra svar! Han som kunne tenkt seg å gjøre dette er en jeg kom over på et forum vi begge var aktiv i, så han er ikke proff, han jobber ikke hovedsaklig med dette men som freelance. Så hvis dette ''ikke er mye over prisen for et skikkelig proff-arbeid'' så vil jeg heller se om jeg får noen til å gjøre det billigere, mtp. at han fyren her ikke er proff. Skal få lagt ut en annonse på fiverr, eventuelt spørre i rundt å se om jeg kjenner noen som kan gjøre det gratis. Har en venn som skal være OK i dette, så hvis dette ikke krever avansert kunnskap kan han kanskje klare det selv. Får se. Skal ihvertfall vente med å overføre 650kr:) Men det der er jo så enkel en jobb at du godt kan (lære deg å) gjøre det sjøl da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå